Unconfigured Ad

Collapse

Termik fra varmluftsballong

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shrek
    • May 2007
    • 441

Termik fra varmluftsballong

I går kveld var jeg ute i nabolaget og krusa med min lille Lupo fra multiplex. Så kom det et par varmluftsballonger og landet midt på plenen, nede i et søkke mellom husene på Veitvet/Linderud i Oslo. (Med utegrillen, eh, høyspenten 50 meter unna !)

Det endte med at mens de pakket sammen (med hundre nysgjerrige barn som tilskuere) så sirklet jeg nesten uten motorkraft over den nå nesten helt tømte ballongen. De små restene av varmluft gav ennå oppdrift. Tenk å hadde vært der med en større modell når de åpnet ventilen og begynte å slippe ut varmluft!
    MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
    MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
    Bi-Fly 25: turl.no/13pd
    Quickie: turl.no/13pe
    Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Få deg et seilfly med 3m vingespenn og du opplever dette hver dag

Comment

• Shrek
      • May 2007
      • 441

Originally posted by Quadrocopter
      Få deg et seilfly med 3m vingespenn og du opplever dette hver dag
      Jeg har flydd termik før, men aldri kl 9 om kvelden på varmen fra en varmluftsballong!
      MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
      MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
      Bi-Fly 25: turl.no/13pd
      Quickie: turl.no/13pe
      Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

Comment

Working...