Unconfigured Ad
Collapse
Termikkflyging på sitt beste!
Collapse
X
-
Noen DLG-kastere som vist tidligere i videoer er jo svært unge. Iallefall i forhold til meg som er kirkegårdsblond (og lever godt med det)Comment
-
Jepp, Arbois blir herlig. "Seiler'n" har vel også det avmerket på kalenderen..Comment
-
Comment
-
Når en fa... ikke klarer å være våken når starten går på NC og ikke klarer landslagsplass, får en reise ned og hjelpe gjengen i stedet. Vi ( Jeg og svigers ) reiser med bobil. Høyst sansynlig via Kiel.
Du som har kontakter der nede.. Noe fornuftig for svigers å gjøre i distriktet ? Må bare passe på å ha nok vin tilgjengelig ellers stikker dem med bilen
Blir årest høydepungt sammen med Eurotouren i Tyrkia i April !
Gleder meg som en unge**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg FasstComment
-
Det er mye man kan ha glede av i området! Jeg skal lage en liten liste sammen med svigermor.
I utgangspunktet snakker vi om et fjellrikt område, rett under alpene. Det er det minst turistifiserte området av Frankrike, rimelig og "opprinnelig".
Min svigermor er forøvrig sertifisert guide, og har snøring på de lokale forholdene.Last edited by bjeff; 04-12-09, 23:28.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Comment
-
Det er mye man kan ha glede av i området! Jeg skal lage en liten liste sammen med svigermor.
I utgangspunktet snakker vi om et fjellrikt område, rett under alpene. Det er det minst turistifiserte området av Frankrike, rimelig og "opprinnelig".
Min svigermor er forøvrig sertifisert guide, og har snøring på de lokale forholdene.
Og en annen ting.. Hva er leiebil prisene der nede ? Må prøve å fikse det slik at ikke svigers tikker på butikken med Bobilen akurat når vi trenger forteltet og forfriskninger.
Eller hva Jo ?**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg FasstComment
-
Én måte er å ta hurtigtoget fra Paris til Dijon. Det er ikke gratis med leiebil, men ikke så verst. Jeg skal sette igang svigermor på prosjektet (svensk).
Ps: Norwegian flyr til Orly, veldig praktisk om man skal være i Paris. SAS og de fleste andre fyr til Charles de Gaulle. Fra sistnevnte kan man kjøre TGV (hurtigtog) direkte til Dijon, tar ca 1.5 time.Last edited by bjeff; 05-12-09, 18:17.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment