Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Mange takk!
Skal gjøre mitt ytterste for å lure med meg BS på tur for å konkurrere. For min del, så er det ingenting iveien med instinktet, men verre med evnen...
Jeg flyr Lighthawk V1. fra http://rcbuilder.com/lighthawk.htm
Vurderer også ny dlg til sommeren, er veldig godt fornøyd med Lighthawk'en min, så jeg vurderer å bestille en ny, denne er oppgradert med bla. ballast kammer, og fire servoer i vingen. Ser ikke det store behovet for fire servoer i vingen, men ballastkammer, det savner jeg!
Er også redd frakten blir dyr over dammen!
WTF?? Når bestilte du, da? Bestilte 2stk for lenge sida, men de klarer ikke levere før 20.januar, iflg Markus hos PCM. Og jeg spurte han i slutten av august.. Betalte for et par uker sida, men fikk fortsatt 20/1/2011 som tidligste dato på leveringa..pga det var tidligste de klarte overhodet, fikk jeg beskjed om -i august og nå. Er du sikker på du får din alt nå, altså?
Da blir vi forresten minst 4stk som stiller til start med hver vår Flow neste sesong, som jeg veit om -hvis du stiller oxo
Da jeg var i kontakt med dem i begynnelsen av juni var levering dato september-oktober. (fordømt lang leveringstid da jeg ønsket den før sommerferien)
Fikk vel vite at siste frist for bestilling hvis du skal ha den i mars var rundt juletider. (hvorfor legge penger i lomma på dem nå når sesongen er over .... )
Dvs det blir lengre og lengre lev.tid, da.. Da du hørte var det 3-4mnd, da jeg best.ble det jaggu 5mnd.. Måtte betale nå av private øko-årsaker, sesong el ei.. Men greit å bygge i januar uanz, trodde bare ikke de kunne levere noe som helst før januar av Flowen. Da har jeg sikkert misforstått de..
Apropos sesong, forresten -var ute igår&idag pga sola og sesongen er absolutt ikke over enda, selv om marginalt blei det flere flotte turer opp i himlan blå
Bestilte meg FW5 i begynnelsen av juli fra PCM, men den kommer ikke før i november. Og jeg synes det var litt lenge å vente, så jeg undersøkte med samtlige av de forhandlerne jeg fant, og så fikk jeg en som hadde blitt avbestilt på en leveranse som skulle kommet i september. Den har blitt forsinket og kommer nå i oktober istedet =)
Apropos, jeg har ikke avbestilt fra PCM, så jeg ender vel opp med én for mye (om det finnes noe som heter "for mye" mht. DLG). Om det er noen som er desperate, så kan jeg alltids la den gå til en trengende sjel. Men det er uansett ikke aktuelt før begge to er i mine klamme lanker.
Ja, har forstått de har nok å gjøre, så ventitida er drøy fra PCM. Men den som venter på noe godt osv
Har du forresten klart skaffe Dymond D-47 servo til sideroret, om du har tenkt på de sjøl pga cnc-fresinga? Isåfall gull med info; ingen her på bjerget får taki den, heller ikke i Østerrike..Dymond har visst plutselig "fordufta" til de som fører de sin store forargelse..
Får du en Flow "til overs", som du sier, bør ikke det være noe problem -legg den ut på markedet her på forumet så er du sikkert kvitt'n før du får trykka på enter
Hei, Ruben!
Jeg har kikket litt på Predator II, lavvinget. Er det den du har?
Den eneste andre lavvingede DLGŽen jeg har sett er Concept, som blir litt utafor budsjettet iår selv om jeg er flink til å handle.
Nej, jeg har ikke den lavvinget P2, kun den "normale"
Men... jeg har fløjet en lavvinget, da en af mine venner har en sådan. Modellen flyver vældigt bra, er meget enkel at kaste, og kaster vel en liten gran højere end den højvingede. Det i mod kurver den ekstremt bra. Er meget flink til at vise dig termikken og let at flyve der i også.
Den lavvingede skal dog flyves mere end den højvingede. Den er ikke så eftergivende over for styrfeil.
En rigtig fin nr 2 model!
Om man vælger den ene eller den anden er en smagssag.
Jeg kan godt lægge ind nogle byggebilleder af en sådan model om I ønsker det?
Har vel omkring 150 billeder af byggeriet, som blev brugt som test i Modelflyvenyt Danmark.
Ruben
Alle former for modelflyvning dyrkes med største førnøjelse...!
Husk 4.th Swinging Denmark F3K: www.swdk.dk
Daaa bestiller jeg 2 (to) Blastere [fra`n Vladimir da Kjell ?
Naboen
Originally posted by kaklei
Jeg flyr Lighthawk V1. fra http://rcbuilder.com/lighthawk.htm
Vurderer også ny dlg til sommeren, er veldig godt fornøyd med Lighthawk'en min, så jeg vurderer å bestille en ny, denne er oppgradert med bla. ballast kammer, og fire servoer i vingen. Ser ikke det store behovet for fire servoer i vingen, men ballastkammer, det savner jeg!
Er også redd frakten blir dyr over dammen!
Kjell Arne
If flying were the language off man,soaring would be it`s poetry.
Bra!!
Da blir vi to dlg'ere på en diameter på 100m, skal det fortsette sånn kommer luftrommet i Vågå til å fylles opp med dlg'er
Tror ikke du kommer til å angre på Blasteren!!
Kjell Arne
Tror ikke jeg heller; nå som Blaster3 er sluppet vurderer jeg en sånn i tillegg til Flowen som er "rett rudt hjørnet". Blaster2 fikk gull så det dundra, så 3'ern må jo bare være enda bedre -får Aldri nok dlg'er
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment