Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLG video Lighthawk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DLG video Lighthawk

    Da er dlg sesongen i gang her i Vågå også, siden Lillehammeringene er gang, kan
    vi ikke være dårligere lengere nord i dalføret
    Satte sammen en liten filmsnutt i farta.
    Ser at jeg har en god del å gå på med kaste teknikken, både med hender og føtter!

    Er en Blaster 3 på vei i posten fra Vladimir models, er spent på hvordan den vil hevde seg mot Lighthawk´en min!

    Kom mere enn gjerne med tilbakemeldinger på kasteteknikken!!

    Kjell Arne


  • #2
    Fin film, og kult gjenhør av en knall-låt som Riders on the Storm. Flott med folk som bruker Vimeo! Slipper den evinnelige hakkingen jeg opplever på You Tube! Kasteteknikken din overlater jeg til de som har peiling, til å kommentere.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      Kjempebra attitude

      Sesongen er igang (for meg, hvertfall) her i oslo oxo

      Ses under cup og NM, da vel ?
      Jo Skavhaug

      ..sånn ca..

      Comment


      • #4
        Kjell,.. nå begynner du og få svong på videoredigeringa for dette ble en overraskende bra videosnutt tiltross for lysforholdene og ustø filming
        Like overrasket ble vi over flyforholdene som var på plassen for det eneste jeg savna i snutten var da du tok ( bobla) ? lavt, (under 10 m ) ? og toppet ut så høyt Du torde,..jada, tipper det blir flere snutter utover våren /sommeren
        Originally posted by kaklei View Post
        Da er dlg sesongen i gang her i Vågå også, siden Lillehammeringene er gang, kan
        vi ikke være dårligere lengere nord i dalføret
        Satte sammen en liten filmsnutt i farta.
        Ser at jeg har en god del å gå på med kaste teknikken, både med hender og føtter!

        Er en Blaster 3 på vei i posten fra Vladimir models, er spent på hvordan den vil hevde seg mot Lighthawk´en min!

        Kom mere enn gjerne med tilbakemeldinger på kasteteknikken!!

        Kjell Arne

        If flying were the language off man,soaring would be it`s poetry.

        Comment


        • #5
          Joda, er artig å få litt på film!!

          Får oss som begynner å bli voksne er gode gamle The Doors en klassiker

          Kjell Arne

          Comment

          Working...
          X