Unconfigured Ad
Collapse
Årets første F3K (DLG) stevne nærmer seg med "stormskritt"
Collapse
X
-
-
Ja da er det svart på hvit,.til tross sur østlig vind og regn byger fikk vi 8 tasks.
Knalltrivelig gjeng som var hjelpsomme med å forklare hvis det var usikkerhet rundt oppgavetypene.
Kjenner at dette må jeg gjøre igjen, dette var rett og slett morro!
Resultater på klubbens hjemmeside
Cirrus RC FlyklubbIf flying were the language off man,soaring would be it`s poetry.Comment
-
Jepp det var knall bra... Moro å se att nivået på deltakerene blir bedre og bedreKjempemoro at så mange som ikke har vært med på F3K før også dukket opp.
Bilder kommer nok på Cirrus sin hjemme side snart.
Tusen takk for Ett knall bra stevne alle sammen, godt humør og tolmodighet med stevneledelsen (meg og Espen).
Håper flest mulig booker in 3 juni, som er neste stevne, vi sees
LeifLeif Bjørgo
Cirrus-RCFKComment
-
Jepp det var knall bra... Moro å se att nivået på deltakerene blir bedre og bedreKjempemoro at så mange som ikke har vært med på F3K før også dukket opp.
Bilder kommer nok på Cirrus sin hjemme side snart.
Tusen takk for Ett knall bra stevne alle sammen, godt humør og tolmodighet med stevneledelsen (meg og Espen).
Håper flest mulig booker in 3 juni, som er neste stevne, vi sees
LeifIf flying were the language off man,soaring would be it`s poetry.Comment
-
Har du en ny DLG som du i tillegg har gjort modifikasjoner på - så opprett en ny tråd da vel med bilder og tekst!
Ingen vil finne på å lete etter denne infoen i en tråd som omtaler et F3K stevne som er avviklet.Last edited by Quadrocopter; 27-04-12, 16:02.Comment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment