Lenge siden det har vært noe seilfly aktivitet på meg så det var jaggu på tide
Har montert en Aspire den siste uka, med 2 kropper en for vinsj og en for elektro....
Må si meg mektig imponert over RTF vekterne på disse med Spread Tow vinger, den rene seil versjonen veier nå 2060 gram ferdig balansert og klar til å fly, mens elektro versjonen veier 2260 gram med et eldre 3s 2800mah batt. Jeg antar at med et nyere batteri på f.eks 2200 og flytting av dette fremover for å opprettholde C.G så vil jeg havne under 2200 gram. Det er jaggu ikke værst på 3,7 meter med vinge
el.oppsettet er en Kontronik Kira med gir og 15*10 klappproppell med Kontronik Koby 70A regulator.
El.versjonen testflys i morgen, skal prøve å ta noen bilder
Jeg kan jo nevne at den første generasjonen med Aspire som jeg har en av veier 2360 gram som ren seiler
Har montert en Aspire den siste uka, med 2 kropper en for vinsj og en for elektro....
Må si meg mektig imponert over RTF vekterne på disse med Spread Tow vinger, den rene seil versjonen veier nå 2060 gram ferdig balansert og klar til å fly, mens elektro versjonen veier 2260 gram med et eldre 3s 2800mah batt. Jeg antar at med et nyere batteri på f.eks 2200 og flytting av dette fremover for å opprettholde C.G så vil jeg havne under 2200 gram. Det er jaggu ikke værst på 3,7 meter med vinge
el.oppsettet er en Kontronik Kira med gir og 15*10 klappproppell med Kontronik Koby 70A regulator.
El.versjonen testflys i morgen, skal prøve å ta noen bilder
Jeg kan jo nevne at den første generasjonen med Aspire som jeg har en av veier 2360 gram som ren seiler
Comment