Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
F3K Norgesmesterskap 2012 - 22 og 23 sep. - Cirrus
F3K Norgesmesterskap 2012 - 22 og 23 sep. - Cirrus
Til dere som ikke har fått med seg dette så blir det likevel arranger F3K NM i år.
Stevnet holdes på stripa til Cirrus RCFK på Spydeberg den 22-23. September.
Påmelding skjer på Cirrus RCFK sin hjemmeside.
Da er det bare å børste støv av modellen, legge seg i hardtrening å stille opp!
Da har jeg meldt meg på
Er ikk nødvendig med hardtrening, Det er moro å konkurrere, Ikke store forskjellen på NM og van NC, bortsett fra muligheten for medalje i NM da.... ¨
Bli med alle som har tid/mulighet, dette er moro.
Hei,
det er ikke noe problem å vøre med fra danmark, men dere kan selvfølgelig ikke bli norges mestere
påmelding blir litt mer enn dagen før da vi kommer til å prøve å få arrangert en grill middag på lørdag kveld og trenger å vite antall.
Håper dere kommer
Noen som kan si hvordan oppsette er her?
Lurer da mest på hvorvidt det er flyving begge dager elle om søndag er reservedag?
Ikke bare enkelt å sette av en hel helg med unger, maling av hus hjemme og i tillegg MIDT i jakta
(Noen som kan selge meg litt flere timer i døgnet?)
Noen som kan si hvordan oppsette er her?
Lurer da mest på hvorvidt det er flyving begge dager elle om søndag er reservedag?
Ikke bare enkelt å sette av en hel helg med unger, maling av hus hjemme og i tillegg MIDT i jakta
(Noen som kan selge meg litt flere timer i døgnet?)
Stemmer det Frank
Opplegget blir at vi fly innledende runder på lørdag og Søndag formiddag, og finaler søndag ettermiddag. Så det er begge dagene
Grunnen til at vi har gjort det sånn er for å få fløyet mest mulig omganger. Vi må ha minst 5 innledende omganger og tre finale omganger da dette er ett NM, så dersom værgudene holder seg på plass går det fint
Med litt flaks og stå på vilje bør vi klare 10-12 innledende runder, så det blir mye flyving på alle som møter opp
Det blir grill middag på Lørdag kveld på Stripa
Gleder meg til å se flest mulig hos Cirrus denne helgen
er det baaaare plasstil DLG eller?
har harry som trenger jomfrutur
Har i dag: Kvist... frest metall, plast, tegninger, elektroniske komponenter, lim og en del annet verktøy.
Parkzone Spitfire IX
EFlight Hawker Hurricane 25e Påbegynt:
Vailly Aviations Hawker Tempest V ca 96"
Regner med at det kommer mer officielle sifrer og lister, men siden jeg nå sitter ved maskinen kan jeg vel i det minste sende et bilde på den Norske mesteren.
Er bare å gratulere og takke for et flott arrangert mesterskap!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment