Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servovalg til Blaster 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servovalg til Blaster 2

    Fikk igår en Blaster 2 i hus, og lurer nå litt på servovalg. Jeg hadde tenkt å kjøre 4X D47 servoer på 2 celler, men ser at det anbefales D60 i manualen som vingeservo (selvom balanserors servoene monteres i kroppen). Ser på nettet at flere bruker 4 X D47 som jeg hadde tenkt, men er det noen som har noen innvendinger mot det? Forøvrig kan jeg få D47 servoene fra Elefun for ca 850 med frakt, men er det noen som vet om hvor jeg kan få dem enda billigere så kom gjerne med tips.

  • #2
    Hei

    Vær oppmerksom på at servoene Elefun har på lager er "fast" versjonen av D47. Den er ikke så sterk som den vanlige D47.

    Jeg handlet nylig herfra: Ripmax SD100 Servo (D47 equivalent) 8.1mm 4.7g 1.1Kg.cm - Servos - Ripmax Servos

    De fås også fra Head RC, Staufenbiel med flere...

    Comment


    • #3
      Bruker disse på høyde og sideror på min Stobel V3
      MKS DS65K Servo - 8.5mm 6.5g 2.2kg.cm - Servos - MKS Servos
      veldig presise og kraftige servoer til DLG
      Jan Eric Klausen
      Forus RC Klubb

      Comment


      • #4
        Ah, takk for advarselen, hadde glemt at de kom i to versjoner. Var på nippet til å bestille de så det var godt jeg spurte. Jeg vet at radical rc har de til 20$ stk, og hvis de gidder å sende hver for seg med billigste frakt så slipper jeg moms og sparer en del.

        Skulle ønske jeg hadde råd til MKS servoer, har et par NUKE i min lille Elf dlg som funker supert, men 4X40£ blir nok i meste laget.
        Last edited by Kyrre; 28-09-12, 10:52.

        Comment


        • #5
          Etter å ha lest gjennom en tråd på rcgroup så endte jeg opp med 4 stk Hitec HS-45, det var flere som var godt fornøyd med dem. Billigere var de også, så nå håper jeg at jeg får Blasteren ferdig før mørketida kommer.

          Comment

          Working...
          X