Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hadde premiere i heftig vårtermikk på isen i dag.
Mange lange morsomme flukter i finværet. Selvsagt endte siste flukten in i en telefonkabel med et resultat som de fleste kan tenke seg...
Altså: finner det en extra vinge der ute som noen vil kvitte seg med?
Lennart er retailer av Vladimir Models og holder til i Sverige.
Meget grei å handle med. RC Teknik
Kan for øvrig varmt anbefale Blaster3, er ekstremt fornøyd med denne.
Jeg økte kasthøyden med 10m når jeg pensjonerte min Predator2 og ellers flyr den dessuten knallbra.
Det blir en slik ny spread carbonvinge på mig. Nå kjøpte jeg en hel ny modell fra Lennart, med en ny vinge har jeg derfor straks 2 Blastere, det må man jo ha
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment