Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt en seilflyvinsj? Eventuelt hva som er bra og ikke bra vis noen har erfaring med dette.
Unconfigured Ad
Collapse
Seilflyvinsj
Collapse
X
-
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg Fasst -
Hei.
Linkene til produsentene er jo på linken som seiler`n viser til. Er kjempe fornøyd med denne vinsjen. Det er helt tydelig høy kvalitet på disse sakene. Har fått testet den en del nå å den fungerer kjempe bra hver gang. Det eneste negative er vel prisen...... Mener å huske at det er ca 3mnd leverings tid ettersom de blir laget på bestilling.
Mvh OJOlav Jørgensen
Low & fastComment
-
Var det ikke en i BMFK som nettop skulle selge en vinsj? Forsøkte seg på auksjonen i vår...? Husker noen hvem det var?Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Hei
Det stemmer at jeg har en vinsj til salgs. Det er en Graupner vinsj, kanskje ikke F3B vinsj, men den den har ingen problemer med 3 meters fly. Har brukt den en del på skalamodell Diskus 2B på 3,34 i vingespenn. Helt uproblematisk.
Har og vinsjet mye New Sting, Stork 2 Pro og Eraser. Ingen problem.
Vinsjen er som ny og er komplett med omlenk, jordspyd, fallskjerm og 400 m.
line. Ved kjøp spanderer jeg ny 400m line, 1,25mm Speedline fra Emc Vege.
Pris: ca 3000.- Interessant????
Hilsen
ErikSoar the skyComment
-
Originally posted by yak-54Sånn ca pris er det på den da om jeg tørr spørre? Fant en brukt til 3000,- men den blei solgt desverre.
Mvh OJOlav Jørgensen
Low & fastComment
-
Var det den som sto på cirius? Veldig interessang den der, har en 2.8 meter Flamingo. Veier 2.5 kilo, går det greit tror du? Er helt ny på seilbrukt fly til og trekke opp men det gikk galt til slutt. Trekkflyet endte sin dager i en låvevegg noen hundre meter fra stripa. Skremmende og se at den faktisk klarte å lage et ganske så stort hull i veggen.
Comment
-
Hei
Ja, den stod på Cirrus sine sider i august. Ingen problem med Flamingo.
Discusen min veier sikkert over 4 kilo etter div. lappinger. Eraseren min veier
2490 gram og New Sting'en 2200gr., og det går opp som en kule.
Dersom du er interessert kan du ringe meg på 55137082 en ettermiddag/kveld så kan vi snakkes og bli enige om noe?
Mvh
ErikSoar the skyComment
-
Originally posted by StingHei
Ja, den stod på Cirrus sine sider i august. Ingen problem med Flamingo.
Discusen min veier sikkert over 4 kilo etter div. lappinger. Eraseren min veier
2490 gram og New Sting'en 2200gr., og det går opp som en kule.
Dersom du er interessert kan du ringe meg på 55137082 en ettermiddag/kveld så kan vi snakkes og bli enige om noe?
Mvh
ErikComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment