Unconfigured Ad

Collapse

Hobbyfly-DG1000?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Elektrochef
    • Jul 2007
    • 17

Hobbyfly-DG1000?

Hei!

Noen som har kjennskap til dette flyet fra danske Hobbyfly? Er fersk i seilflysjangeren men syntest det var så billig at det bare må prøves. Nå er det bestillt og det skal bli artig å se om jeg bare har kjøpt meg "ved"...
    Vurderer å putte inn børsteløst opplegg og fpv utstyr..
    Har noen kjennskap til denne 2.6M "tassen" mottas tips med STOR takk..

Dagen
  • bid63
    • Jan 2008
    • 177

Hvis dette er samme flyet, så har jeg det under bygging. Selve settet ser greit ut og jeg har en liten outrunner i nesa. En Turnigy 35-30 1100 og klapp propell. Gleder meg til å fly dette for det ser nå pent ut.

Comment

• xxl
      • Feb 2008
      • 1624

Originally posted by bid63
      Hvis dette er samme flyet, så har jeg det under bygging. Selve settet ser greit ut og jeg har en liten outrunner i nesa. En Turnigy 35-30 1100 og klapp propell. Gleder meg til å fly dette for det ser nå pent ut.
      http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...M__(102in)_ARF
      Hvor stor propell har du med den motoren ??????
      BOOMA Intelliswitch

Odd A Eriksen

Comment

• Quadrocopter
        Moderator
        • Aug 2007
        • 6357

Originally posted by bid63
        http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...M__(102in)_ARF
        Litt OT Elektrochef - beklager
        Har vurdert 2,6meter Ventus'en fra HC, prøvde å sjekke på forumet om det var noen med erfaringer - men ingen svar. Kan du event. starte en ny tråd med dine erfaring på bygging av DG-1000 glideren - tror det er fler som sikler på disse fra HC
        Last edited by Quadrocopter; 08-02-09, 21:28.

Comment

• bid63
          • Jan 2008
          • 177

Hei

Føler kanskje at jeg stjeler tråden litt her, men jeg vil prøve med 12x6 og se hvor mye amp det trekker. Har kjøpt allt slikt på HC og det duger foreløpig til mitt bruk. Skal prøve å poste et resultat når jeg har fått den i lufta og legge ut en video på min kanal på youtube.

Comment

• Elektrochef
            • Jul 2007
            • 17

Takk for tilbakemeldingene.
            Eneste jeg har hørt er at de bør være litt fremtunge...
            Skal se om det ikke kan bli en liten "byggetråd" etter hvert men har mye å lære, siden jeg ikke har så mye erfaring med glidere. 12x6 var i området jeg også vurderte, så hvordan ampereforbruket er blir interessant for anskaffelse av utstyr videre.

Comment

Working...