Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er det med meg og Radian.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tenker feilen ligger der. Har nok ikke hatt nok dykkror da jeg økte turtallet. Men jeg har aldri sett makan til rakett. Går rett opp i vertikalen bare jeg rører stikka.
    Da snakkes vi i morgen. Artig tiltak.
    Last edited by ArneH; 30-12-10, 09:48. Reason: gnur
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #17
      Jeg ser at alt er blitt skjevt og skakt etter at jeg har limt den sammen. Jeg biter i det sure eplet og bestiller en ny kropp. Jeg lar den bli hjemme i morgen da vi tar banen. Men hvis noen har en med, hadde det vært fint å sett på en. Kanskje jeg kan lære noe.
      Vennlig Hilsen
      Arne Husby

      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by ArneH View Post
        ........Men jeg har aldri sett makan til rakett. Går rett opp i vertikalen bare jeg rører stikka......
        Bruker du standard motor og propell?
        Hvis den stikker til himmels som en kule så høres det ut som om den er overmotorisert, er ikke vinkelen på motorfeste i.h.t. motorkraften (ned trekk) så vil de fleste modeller ala Radian dra i vei på en "loop"..... de er ikke designet for dette.

        Du kan mikse dette inn på radioen slik at du får økende dykkror som følger throttle pådraget,
        men husk at Radianen er ikke en hotliner og vingene er designet til å fly av seg selv som seilfly uten motordrift - den skal maksimalt ha et rolig stig oppover i en 30-40˚ helling.

        Comment


        • #19
          Alt var originalt. Får prøve igjen hvis jeg får tak i ny kropp. Small Size hovedkontor har ferie, men satser igjen over nyttår. Dette var masete og det blir fint å gå tilbake til hjemmebygd.
          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

          Comment

          Working...
          X