Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motor, ESC og batteri til Reichard Svist

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor, ESC og batteri til Reichard Svist

    Vurderer å kjøpe meg en kurant motorseiler for å begynne å fly litt igjen og har sett meg ut denne modellen fra Reichard.

    Reichard Svist ARF - elefun.no - Radiostyrt hobby

    Jeg har NULL peiling på alt som angår elektromotorer og tilbehøret den krever.

    Så forslag til en rimelig motor og ESC ville vært kjekt.
    Har noen 3s 2200mah batterier med 25C kontinuerlig og 50C peak. Kan disse brukes, eller må jeg investere i fler batterier?

    Takker for svar!

  • #2
    Originally posted by Jøllsrud View Post
    Vurderer å kjøpe meg en kurant motorseiler for å begynne å fly litt igjen og har sett meg ut denne modellen fra Reichard.

    Reichard Svist ARF - elefun.no - Radiostyrt hobby

    Jeg har NULL peiling på alt som angår elektromotorer og tilbehøret den krever.

    Så forslag til en rimelig motor og ESC ville vært kjekt.
    Har noen 3s 2200mah batterier med 25C kontinuerlig og 50C peak. Kan disse brukes, eller må jeg investere i fler batterier?

    Takker for svar!
    Har du tenkt å kjøpe den fra Elefun så hadde jeg sjekket opp hva de anbefaler av motor, alltid en fordel å kjøpe et sett fra en leverandør (da vet du alltid hvor du skal gå å klage )

    Ser flere som anbefaler en 350W+++ motor, 3 celler er helt perfekt for denne modellen og siden du har 2200 25C som gir ca 650W så burde det holde ril en 350-500Watt motor konfigurasjon.

    Både ProximaII og Sirius modellen er ikke langt unna den du ser på og disse har noen tråder her på forumet

    Comment


    • #3
      Re: Motor, ESC og batteri til Reichard Svist

      Bygde Sirius for noen år siden og bruker Elefun oppsett. Funker knallbra. Sitter på mobil men tråden finner du nok greit og kan evt herme...

      Mvh
      Alf
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment

      Working...
      X