Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Etter en impuls handel så endte jeg opp med en ASW 27 fra Robbe, VS 350CM.Den har nok ligget noen år i eske..
Det jeg lurer på er om noen har meninger om man trenger å bygge flaps når den har luftbrems??
Skal i hovedsak brukes til sleping.
Noen som har linker til div utstyr som retract, slepekobling?
Enig, luftbremser er flott, flaps trengs ikke om du ikke vil ha variabel camber. Og variabel camber har ikke noe for seg med alle typer profiler, der er noen som reagerer fint på camber-change, andre profiler ødelegges helt om man prøver.
Jeg holder en svær knapp på MPX sin slepekobling. Den er idiotsikker og så enkel som den kan bli.
Ok, hvis luftbremsen er så effektiv så tror jeg at jeg ikke lager flaps på denne.
Fin slepekobling der fra MPX
Noen forslag til retract, og hvem har det???
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment