Ja det er litt kipt med saker som er kjøpt over dammen eller det fjerne østen for den del, når det kommer til reparasjoner og liknende, men det er vel prisen man må betale for å i det hele tatt å få tak i enkelte ting
Unconfigured Ad
Collapse
Cnc - Del dine filer/deler
Collapse
X
-
Joda, cam programmet kan håndtere offset (V-carve Pro 6.0) og dette er nok noe jeg bør tenke på i framtiden, for som du sier å få bedre finish
Her er mer om prosjektet: Custom electric JQ The Car
_Bonus_Comment
-
Har prøvd trial versjonen til vcarve, og det er veldig enkeltmen Ronsand har sikkert mye mere erfaring.
Selv bruker jeg EdgeCAM, som er mye mere avansert, men også mye vanskeligere og lære seg.
Mvh Robert.Comment
-
Hadde opprinnelig Cut2d, men oppgraderte raskt til Vcarve Pro da jeg fant en del begrensninger ved førstnevnte.
Vcarve pro kan utover CAM, utføre relativt en rekke 2D design/CAD operasjoner og man kan således klare seg lenge uten egen CAD pakke.
Programmet er svært enkelt i bruk og dekker langt på vei mine behov. For mer komplekse deler bruker jeg Alibre pro CAD. Har i tillegg Cut3d CAM for rene 3d prosjekter.Comment
-
Er det noen som tar på seg oppdrag på forskjellige ting?
Noen som har planer å lage ting ala dette: Motorspanten - KD-Modelltechnik - alles für den Elektroflug!
Burde jo være et marked for det...-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
Har planer om og lage veldig mye.. :P, men når man jobber med cnc, og samtidlig ikke har styringskort som funker, så er det lite og få gjort:P
Mvh Robert.Comment
-
Er det noen som tar på seg oppdrag på forskjellige ting?
Noen som har planer å lage ting ala dette: Motorspanten - KD-Modelltechnik - alles für den Elektroflug!
Burde jo være et marked for det...TerjeComment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment