Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ultimate'n er ferdig og jeg hadde tenkt å legge ut noen bilder, men........
Nå har jeg jaggu rotet bort propellen og........
Da skal jeg få tak i en i morgen og få lagt ut bilde helt komplett. Gleder meg nå
Tror jeg trenger en propellsponsor.................er ikke første gangen.
Denna blei dritfin Anders. Blei egentlig litt misunnelig nå. Blir artig å høre hvordan denne flyr. Jeg har flyttet litt på tyngdepunktet på min nå, men har ikke testet igjen. blir litt mye jobb om dagen og lite flyging.
Blir det testing snart? Nærmer det seg med stripa hos dere også. hos oss er det veldig bra nå-
Jeg har ikke mulighet på lørdag, men søndag har jeg tenkt å prøve litt.
Tror Terje 2, har litt problem til helga også, men jeg kan høre me`n. Han fikk litt skrujobb på Trex`n på søndag.Men han har yak`n som kun har tankproblem, som han har tenkt og få klar igjen.
Du får gi ett hint så får vi til noe.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment