Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvordan er det godt med Ultimaten, er det blitt noe testtur?
Vi er på klubbstripa i dag, og værmeldinga ser grei ut også.
Dere får pakke doningen og ta en tur
HMMM. Skulle prøve i dag, men den jævla motoren bare tenner og stopper igjen.
Så det er vel en grunn til at yak'n datt ned også. Motor har gått ca 5-8 turer.
Etter at yak'n datt ned og jeg satte den i denne får jeg den ikke til å gå.
Så nå er frustrasjonen STOR. Men skal prøve et annet tenningsanlegg i kveld.
Huffda, dette er frustrerende og det blir vel ikke til att du kommer til å stole helt på denne etter dette. Har du tenningsanlegg liggende som du kan prøve?
Men er ikke dette den motoren du fikk byttet?
Nei du må nokk over på "billig kinamotor" du også: Har to stk Turnigy motorer og dem går som ei klokke. He he.
Neida, synd med motor som ikke går det er frustrerende...håper du får fiksa det før du skal på Imac hønefoss da...om du skal dit..Selv er jeg på Smackdown i Danmark den helga ellers så skulle jeg vært der.
Jeg hadde faktisk problemer med en bryter som jeg kjøpte fra bg, der var det en av bryterene som det var dårlig kontakt i, litt forvirende men helidig vis kjøpte jeg flere, så jeg byttet og nå virker det
Jeg hadde faktisk problemer med en bryter som jeg kjøpte fra bg, der var det en av bryterene som det var dårlig kontakt i, litt forvirende men helidig vis kjøpte jeg flere, så jeg byttet og nå virker det
Var det en sånn?
Har flere jeg også, så jeg byttet til en maken. Den fungerer.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment