Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultimate 2,15M byggetråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jada, det kan du gjerne gjøre. Men for øyeblikket
    har vi ca 50cm snø det
    Var rimelig bra ca 10mai i fjor
    Olav Jørgensen
    Low & fast

    Comment


    • Denne er utrolig tøff Olav! Håper jeg får sett den irl en gang =)
      Honeybee CP 2

      Comment


      • Originally posted by lacappuchino View Post
        Denne er utrolig tøff Olav! Håper jeg får sett den irl en gang =)
        Takk
        Kan jo hende det løser seg i løpet av sommer`n
        Olav Jørgensen
        Low & fast

        Comment


        • Slenger med litt bilder av denne og da
          Etter en operasjon som kan anses som omfattende fikk jeg jaggu trykt Challenger II`n fra EMHW inn i bua også...
          Den skal gjøres siste finish på så den blir flyklar. Helt grei størrelses forskjell for de som kan skimte Bulldog`n i bakgrunn!!!
          Attached Files
          Olav Jørgensen
          Low & fast

          Comment


          • Hvilken skala er den røde fuglen?
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • Originally posted by xilian View Post
              Hvilken skala er den røde fuglen?
              Halvparten 50%

              V.sp 268 cm
              Målt lengde 296 cm(oppgitt 292 fra produsent)
              Vekt ca 25 kg
              3w 210 CS TS
              En haug ledning og servoer
              Olav Jørgensen
              Low & fast

              Comment


              • Er ikke det 50% Pittsen til EMHW? Du som har bygd den, eller kjøpt den ène av de to som ble solgt for en tid tilbake? Knalltøff er den i alle fall..!

                På vei til å få meg større hobbybu nå selv, misunnelig på alle dere med stoooore rom..
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Bygd den sjøl jeg vettu Er samme som de som var til salgs
                  Pitts Challenger II heter den fra EMHW

                  Originally posted by alflovvold View Post
                  Er ikke det 50% Pittsen til EMHW? Du som har bygd den, eller kjøpt den ène av de to som ble solgt for en tid tilbake? Knalltøff er den i alle fall..!

                  På vei til å få meg større hobbybu nå selv, misunnelig på alle dere med stoooore rom..
                  Olav Jørgensen
                  Low & fast

                  Comment


                  • Tøft!

                    Får du flydd den ofte, mtp. størrelse? Knot med transport og stasj..?
                    For all del altså, den er jo fantastisk fin. Leste endel om de to andre for et par år siden i en eller annen artikkel, og byggetråd - veldig fascinerende - og syke dimensjoner! I alle fall om man er vant til en 1m nitro trainer for herrens år siden..

                    "modellfly" i gåsetegn.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Den har ikke flydd enda denne!
                      Har lang Hiace som transport middel så det går faktisk helt greit å dytte den inn der! Litt montering er det naturlig nok, men ikke mer enn ca 15 min

                      Originally posted by alflovvold View Post
                      Tøft!

                      Får du flydd den ofte, mtp. størrelse? Knot med transport og stasj..?
                      For all del altså, den er jo fantastisk fin. Leste endel om de to andre for et par år siden i en eller annen artikkel, og byggetråd - veldig fascinerende - og syke dimensjoner! I alle fall om man er vant til en 1m nitro trainer for herrens år siden..

                      "modellfly" i gåsetegn.
                      Olav Jørgensen
                      Low & fast

                      Comment


                      • Oi oi, x4 maiden i vår da?

                        Da har du vel nok å fly med en stund!
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Tror det blir maiden x6 i år
                          Ultimate x2
                          Challenger x1
                          Sbach x1
                          Så har jeg kjøpt DA-60`n til anderse som det skal bli en Extreme flight Edge til
                          Så trur jeg jaggu det blir en 1,85 Yak fra Goldwing også som jeg får i bytte mot en 3w38 CS fra Stian

                          Det var jaggu mye det gitt


                          Originally posted by alflovvold View Post
                          Oi oi, x4 maiden i vår da?

                          Da har du vel nok å fly med en stund!
                          Last edited by Olavjoergensen; 04-04-11, 09:29.
                          Olav Jørgensen
                          Low & fast

                          Comment


                          • Aha.. Den er fin den challenger'en.. Har sett den i lufta og den er rå.
                            Menneh... trenger ikke være redd for at du flyr min skjønner jeg...

                            Om du gidder å hente så kan du låne den... Men you break, you buy..
                            Den står klar og du kan låne GoPro'en også om du vil...
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • Originally posted by xilian View Post
                              Aha.. Den er fin den challenger'en.. Har sett den i lufta og den er rå.
                              Menneh... trenger ikke være redd for at du flyr min skjønner jeg...

                              Om du gidder å hente så kan du låne den... Men you break, you buy..
                              Den står klar og du kan låne GoPro'en også om du vil...

                              Ellers tusen takk xilian, men det holder i lange baner for min del med en liten test på f.eks Kjose en helg, kanskje neste helg hvis været er litt mer på vår side enn nå på lørdag
                              Men hva er GoPro? Aldri hørt nom det
                              Olav Jørgensen
                              Low & fast

                              Comment


                              • 6stk ja.. Og jeg som trodde jeg var "gal" som bestillte meg en ny 70" igår kveld.. Haha

                                Men tøft. Kunne godt tenkt meg å se Challenger"n i lufta, tar du turen på Notodden stevnet i år?

                                Vet Stian skal dit, i alle fall om hans store Ultimate blir ferdig...
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X