Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMHW Ultimate 1.85m / 2.15m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk takk!

    Tipper det blir på våren, realistisk sett.. Tar tid dette her.. I alle fall om motivasjonen dabber av underveis..
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • Er snart treferdig med 2,15 også jeg nå
      1,85 straks flyklar + 2,15 trekkeklar om 2 uker tipper jeg... Dete hele er gjort siden 15 november.
      Trodde du fikk et godt forsprang jeg Skal du bygge din egen eller er tålmodigheten på bunnen av atlanter`n??

      Originally posted by alflovvold View Post
      Toppvinge for F!

      Bygd i samme isoporformer som nedre vinger, dog her legger man på en ekstra utskjært form i midten da disse er noe lengre.

      Nå vil jeg ha denne ferdig og ut døra, så jeg får tid til å fikse ferdig 70" Slicken!

      Som dere ser har jeg goood plass her nede.. Hehe..

      Olav Jørgensen
      Low & fast

      Comment


      • Hehe ja, du har stått på! Må innrømme at det er litt ekstra vanskelig å holde motivasjonen oppe når jeg vet bak i hodet at denne ikke er min.. Jeg har rett og slett mer lyst til å bli flink til å fly, enn å sitte med limet i det lange løp - men jeg har lært veldig mye underveis, så sånt sett er det verdt det!

        Kjent med nye folk har jeg og, både på og utenom forum, dette var tross alt den første threaden - såvidt jeg husker - fra meg.

        Dagen kommer nok der det blir et nytt byggeprosjekt, har da forhåpentligvis mange år igjen med denne fantastiske - endog tidvis galskap - hobbyen..

        Men, som sagt, si gjerne ifra når det blir lufting av Ultimaten"e" din - så dukker jeg gjerne opp som tilskuer, om det er lov..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Ja du må kjappe deg. Jeg får slick'n min i morgen

          Comment


          • Hehe jepp!

            Slicken er nok ikke klar før våren tipper jeg, må jo ha litt utstyr til den.. Har riktignok servoer klart.

            Er en cm unna bestillknappen av lillebroren til EF Extra 58"ern nå gitt, den fløy knallbra! Hmm..

            Edit: Dette er også 'en av grunnene at dette prosjektet drøyer litt ut "Xillian- ikke bare dette byggeprosjektet! Kremt.", f.eks. har disse filmene "totalt 6 forskjellige" spist opp ymse kvelds-og-helgetimer de siste 3 ukene.. Hehe

            Linker skamløst til 'en av dem!

            Edit: Oppdatert link..

            Last edited by alflovvold; 27-01-11, 08:02.
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • Hmm.. Bare min "Tapatalk" som krasjer med linken jeg postet? Nå må jeg bok få sett å oppdatert skiten..
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Om du lar være å kjøpe lillebror har du cash til resten av slick'n
                Men jeg er bare glad til jeg så lenge jeg har den eneste av disse

                Comment


                • Originally posted by alflovvold View Post
                  Hmm.. Bare min "Tapatalk" som krasjer med linken jeg postet? Nå må jeg bok få sett å oppdatert skiten..
                  Nope virker ikke hos meg heller
                  BOOMA Intelliswitch

                  Odd A Eriksen

                  Comment


                  • Anders - blir det en lillebror ryker et eller to PA fly, må ha et godt 3s parkfly.. Får tenke litt mer!

                    Skal se om jeg ikke får fikset linken, sikkert noe tull med å styre med det fra mobil..

                    Jo, har dere andre også fått god, gammeldags "spam" i fysisk form?
                    Fysisk reklame sendt fra Hong Kong!!

                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Ja jeg får kataloger i posten.

                      Comment


                      • Hobbycity-katalog? Må ha handla mye derfra da

                        Pass på så Ultimaten ikke blir liggende som halvferdig i flere år og så solgt billig... vil se enden på visa.
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment


                        • Tror jeg har handlet en gang hos dem. Og det er ikke tull

                          Comment


                          • Jeg fikk også avis i postkassa.har ikke handlet der men har registrert meg på nettsida.

                            Comment


                            • Joo - Denne skal være klar for maiden rundt våren, så ikke noe grunn til å bekymre seg..
                              Da blir det snart prøvemontering av hele maskinen.. Mer kommer!

                              Edit: Oppdatert link tidligere i tråden..
                              Last edited by alflovvold; 27-01-11, 08:03.
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Originally posted by alflovvold View Post
                                Joo - Denne skal være klar for maiden rundt våren, så ikke noe grunn til å bekymre seg..
                                Da blir det snart prøvemontering av hele maskinen.. Mer kommer!.
                                Godt!
                                Prøver å inspirere meg selv til å slepe et EMHW-sett på byggebordet, men det er bare ARFer som kommer først i køen hele tiden. Tråden din gir meg mer og mer mot i alle fall, heldigvis (Blitt lat på mine voksne dager)
                                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                                Comment

                                Working...
                                X