Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggeblogg Next-D Rave 450

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Byggeblogg Next-D Rave 450

    Etter den verste T-rex dilla har lagt seg ser jeg nå at det finnes faktisk andre kule heli på gang rundtom i denne verden, har bestemt meg for å sjekke ut et helt nytt et i 450 klassen som jeg mangler.
    Siden mine T-rex blei bygd i fred og ro hjemme uten et bilde ble tatt slo tanken meg på å lage en byggeblogg, så her er min første å kansje eneste hvem vet...

    En Next-D Rave 450 blei innkjøp hos http://www.hobby24.no/ også satte jeg i gang med pakke opp godsakene, ei helt nydelig byggeveiledning åpenbarte seg straks i esken
    Attached Files
    Last edited by fott; 20-01-09, 18:11.
    Trex 250
    Trex 500 CF
    Trex 600 ESP

  • #2
    Hei,
    Flott at flere henger seg på og lager heliblogger, følger spent med..

    Den manualen ser jo overlegen ut i forhold til mange andre jeg har sett...nice..

    Legg gjerne også ut litt info om hva slags utstyr du har tenkt å bruke i heliet...
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

    Comment


    • #3
      Takker for det, her er det bare gyro som jeg ser klart for meg at det må bli en Solid G fra curtis og resten blir slik at jeg kan få til et sprekt 3D oppsett på maskinen..
      Trex 250
      Trex 500 CF
      Trex 600 ESP

      Comment


      • #4
        Her er Ravèn på vei til å bli ferdigbygd...

        Det blei et lite avbrudd i byggingen, RC bil tok en del av tiden men nå er det gjort mangler bare Elektronikken nå så...
        Attached Files
        Trex 250
        Trex 500 CF
        Trex 600 ESP

        Comment


        • #5
          Her er Siste byggebilder av heliet

          Raven er helt no annet enn T-rex vist vi ser på "rotor hodet", den virker lett å kompakt og få heli i denne klassen har jo Torqtube, gleder meg max til å ferdigstille denne helt da... bare modellen kostet flesk så det blir jo lommeboka som avgjør litt av tiden dette kommer til å ta å få den opp i luften.
          Attached Files
          Trex 250
          Trex 500 CF
          Trex 600 ESP

          Comment


          • #6
            Her er alt klart for Elektronikken..!

            Som nemt tidligere trur jeg at det vil bli en Solid G gyro fra curtis og cyclic servoer blir nok JR sine DS 285 med metal gear noe som også er anbefalt i manualen, tail servo blir en JR DS 3500G som jeg vet virker bra fra tidligere på min T-rex 250.
            Attached Files
            Trex 250
            Trex 500 CF
            Trex 600 ESP

            Comment


            • #7
              Nice, ser ut til å være kvalitet hele veien....håper du lager til noen videoer av noen flighter med den...

              Grattis med flott heli..
              - Håvard Glad Andreassen
              - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

              Comment


              • #8
                Har akkurat mottatt mitt fra FastLad Performance i England. Kjøpte 4S utgaven. Mangler nå batteri, servoer og gyro.

                Regner med at jeg bestiller resten snart.

                Så da blir jeg å selge min Belt-CP.
                Ørjan Pettersen
                Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                Comment

                Working...
                X