Announcement

Collapse
No announcement yet.

Smartech AeroHawk tåler alt! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kjempebra artikkel tahustvedt,

    Vekket min interresse. Flyr selv glow heli, men været her på sørlandet på denne årstiden er noe variabelt, så noe sånt er jo artig i stua.

    Andre som har noen erfaring med dette kontra Hornet etc?



    Tore
    Tore

    Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

    Comment


    • #17
      Planlagte modifikasjoner:
      Jeg vil kjøpe Et Kokam 2S 1500mAh batteri senere, og holder for øyeblikket på å lage en børsteløs CDROM-motor til helikopteret.

      Se på Denne siden, my artige tips om dette.
      404 Not Found
      Tore

      Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

      Comment


      • #18
        Kun RC med frekvens 35 mhz, 27 mhz og til dels 40 mhz er tillatt brukt i Norge. 72 mhz er ikke tillatt og kan forårsake forstyrrelser på offentlige varslingsystemer.

        Comment


        • #19
          Den er selvfølgelig ikke 72MHz. Radioen som følger med bruker 40MHz området (min er 41.170).

          Comment


          • #20
            så dere lurte på trådløse cam. Jeg selger til 1700kr stk. De har god bilde kvalitet og meget robuste. De veier heller ikke mye og kan kjøres på rundt 5v. kan kobles rett på tv, cam, opptager etc. Sender på 2.4Ghz.
            Pm meg for mer info om dere er int

            Har kjøpt meg zoom 400 nå. Tviler på at den er så solid. Aerohawken virka veldig solid!

            Comment


            • #21
              Originally posted by ncar
              så dere lurte på trådløse cam. Jeg selger til 1700kr stk. De har god bilde kvalitet og meget robuste. De veier heller ikke mye og kan kjøres på rundt 5v. kan kobles rett på tv, cam, opptager etc. Sender på 2.4Ghz.
              Pm meg for mer info om dere er int

              hvor lang rekkevide er det på det?
              flyyy *sikle sikle*

              Comment


              • #22
                Originally posted by tahustvedt
                Det er en annen ting jeg har drømt om. Videokamera i modellflyet/helikopteret.
                Se her:
                500 - Internal server error.
                Per Johannes
                - Twister bell 47(i deler)
                - T-hawk
                Der kom det ned igjen ja, bare litt for fort...

                Comment


                • #23
                  Hvordan lagrer man filmen man tar med slike minikameraer? Må man dra med seg en vhs maskin eller lignende når man skal ut, eller får man tak i mindre opptakere? Da f.eks med minnekort...

                  Comment


                  • #24
                    Man kan ta med seg en laptop med videoinngang eller et digitalt videokamera med videoinngang. Jeg har hverken laptop eller videokamera så jeg får bare filmet i hagen min med mottageren i vinduskarmen ved PC'en.

                    Comment


                    • #25
                      Vet du noe om hvor lang rekkevidde det er på senderen før signalkvaliteten får lide?

                      Comment


                      • #26
                        Aner ikke, jeg har bare flydd i hagen min rett ved mottageren. Det er mer info i Apache-tråden min og bilder av hvordan jeg modifiserte kameraet for å kunne bruke flybatteriet og for å spare vekt.

                        Apache: (MFN) ModellflyNytt.no

                        Comment


                        • #27
                          jeg har flydd på stripa med den på fly, og den fungerer bra. litt trøblete når man kaver litt, og er langt unna blir litt skurr da, men ellers er tv opplevelsen etterpå helt rå.
                          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                          www.airheads.no

                          Comment


                          • #28
                            Du kan se hjemmeside http://www.minikameran.se/
                            Rekkevidde opp til 300 meter.

                            Comment

                            Working...
                            X