Announcement

Collapse
No announcement yet.

Og hva kommer nå? En ulti type stor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bra du tar ansvar Trond. Til dere andre oppfordrer jeg dere til å oppmuntre Anders slik at han føler han får full støtte til å teste flyets the wall egenskaper på maiden
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • Nå ja.................skal litt til å oppmuntre meg nå. Jeg fløy yak'n til pinneved på maiden i dag
      Og nei, det var ikke motorstopp. DA'n gikk fint den......................................

      Hadde jeg enda hærjet den i bakken så hadde det ikke gjort noe, men jeg gjorde en kjempe tabbe Så jeg er vel ikke veldig motivert nå

      Comment


      • Ugh. Ikke moro! Helt pinneved?? Men som det sies: det eneste som nytter er å komme seg i lufta igjen. Så fort som mulig. Og som du sikkert har lagt merke til: akkurat det har jeg litt erfaring med
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • Originally posted by anders e View Post
          Nå ja.................skal litt til å oppmuntre meg nå. Jeg fløy yak'n til pinneved på maiden i dag
          Og nei, det var ikke motorstopp. DA'n gikk fint den......................................

          Hadde jeg enda hærjet den i bakken så hadde det ikke gjort noe, men jeg gjorde en kjempe tabbe Så jeg er vel ikke veldig motivert nå
          What!!!!???

          Hva skjedde??
          EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
          EF Yak-54. 110"
          EF MXS 83"
          GB Yak-55 2,2m

          Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
          Takk til:
          Autopartner.se
          http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

          Comment


          • Originally posted by anders e View Post
            Nå ja.................skal litt til å oppmuntre meg nå. Jeg fløy yak'n til pinneved på maiden i dag
            Og nei, det var ikke motorstopp. DA'n gikk fint den......................................

            Hadde jeg enda hærjet den i bakken så hadde det ikke gjort noe, men jeg gjorde en kjempe tabbe Så jeg er vel ikke veldig motivert nå

            Neeeeeeiiii!!
            Trond Winger, søndagsflyger

            EG MX2 106"
            Ultimate 71"/DLE55
            GB Yak55 2.2M/DLE55

            Comment


            • Dette hørtes ille ut
              Havarikommisjonen venter på litt fler opplysninger
              Last edited by Tertitten; 11-11-11, 05:55.
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • Tja, dette burda vært tatt i den opprinnelige tråden . Men men...................
                Ja,som jeg sa, STOOOOR TABBE......hva er den største tabben du kan gjøre? På maiden.

                Comment


                • Lade batterier, glemme å skru til stabb/vinger.
                  Jeg veit.... du har kommet i balanserorsklubben??????
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • Jepp, balanserorsklubben Desverre. Er vel ikke en klubb jeg er veldig smigret over å få være medlem i.
                    Sånn kan det gå når alt blir en selvfølge.

                    Comment


                    • Originally posted by anders e View Post
                      Jepp, balanserorsklubben Desverre. Er vel ikke en klubb jeg er veldig smigret over å få være medlem i.
                      Sånn kan det gå når alt blir en selvfølge.
                      Fattigmanstrøst, men du er ikke den første og blir ikke den siste.
                      Men alikevell, vi veit alle at dette kan like godt skje MEG i morgen, så det er KANSKJE en "akseptabel" feil, men like sur alikevell.

                      Opp med motet, vi kommer å muntrer deg opp litt i morra vi. Blir kanskje noen flere som skal ha maiden da. Alf ??? Syver??
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Surt....Kondolerer
                        Er selv medlem i den klubben, så vet hvordan det er...
                        Er det noe igjen av den da? Bilder...
                        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                        EF Yak-54. 110"
                        EF MXS 83"
                        GB Yak-55 2,2m

                        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                        Takk til:
                        Autopartner.se
                        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                        Comment


                        • Canopy, en vinge og en stabb her helt. Ser ikke så galt ut på utsiden, men under trekket er alt fliser.
                          Gadd ikke å ta bilder, og i går kveld begynte jeg å skru ut servor osv.

                          På ultimaten er det igjen å programere modellen å finne riktig cg, så jeg håper o'ånden som går kommer over meg. Men jeg har ingen mulighet til å begynne før i ettermiddag..............så får vi se om den blir klar.

                          Comment


                          • Originally posted by anders e View Post
                            Canopy, en vinge og en stabb her helt. Ser ikke så galt ut på utsiden, men under trekket er alt fliser.
                            Gadd ikke å ta bilder, og i går kveld begynte jeg å skru ut servor osv.

                            På ultimaten er det igjen å programere modellen å finne riktig cg, så jeg håper o'ånden som går kommer over meg. Men jeg har ingen mulighet til å begynne før i ettermiddag..............så får vi se om den blir klar.
                            Såpass ja.... ,kjipt..
                            Ikke kast det som er helt da, kanskje noen har bruk for det
                            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                            EF Yak-54. 110"
                            EF MXS 83"
                            GB Yak-55 2,2m

                            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                            Takk til:
                            Autopartner.se
                            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                            Comment


                            • Det var synd med flyet, men flere å få tak i. Selv om det er jævlig surt nå, så går det vel fort over. Jeg er ikke medlem av den klubben ennå, men har vel en tendens til å være for slapp med å sjekke ror og sånn før flyging. Som Terje sier, kan skje hvem som helst. Få ferdig ultin, mange som gleder seg til å se den. Da kommer motivasjonen tilbake skal du se
                              Trond Winger, søndagsflyger

                              EG MX2 106"
                              Ultimate 71"/DLE55
                              GB Yak55 2.2M/DLE55

                              Comment


                              • Jeg er litt usikker på om jeg får tatt turen på Lørdag, Søndag passer bedre for min del - barnebursdagsstyr - men hva blir det til oppe hos dere da?

                                Veldig synd med Yaken, da hadde jeg banna HØYT. og lenge.

                                Hadde en slik tur med 48" min, selvfølgelig ikke like dyr og alt det der, men jeg klarte hakket verre i sommer - småstressa og distrè som jeg er - å i det hele tatt koble til servoer i vinger! LOL

                                Klarte å lande den i harrier oppned uten skader bortsett fra prop. - merkelig nok.

                                Men nok om det, håper du finner litt vilje til å få opp Ultimaten da - men skjønner godt at det der stopper opp "litt".

                                Dere får si ifra hva som skjer!
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X