Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aeroworks edge 100cc fra RCPRO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, en liten forandring. Det blir den nye miracle bryteren på tenninga da Rcpro gjerne ville vise frem denne. Nett liten bryter med ladeuttak og pent useende.
    Denne bryteren har oppgradert innfestingen av ledningene på baksiden. Nå er de solide

    Det blir booma bryter med to utganger på servor som sagt tidligere fra xxl rc.

    Nå er jeg klar for morgendagen
    Attached Files

    Comment


    • Vedr. Miraclebryterene.. Anbefaler sterkt å bruke limpistol på ledningene/loddingen da ledningene henger fritt i vibrasjoner. Etterpå stripses de sammen.
      Lykke til med maiden...Spent å høre..
      Last edited by Raptor; 24-02-12, 20:05.
      Mvh.
      Rolv Leirro

      Comment


      • Er ikke disse versjon 2 da,og forbedret mtp. vibrasjoner??
        Ronny Andreassen
        Sunndal/Vinnu
        Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
        3DHs 33" EPP
        JR 9303 2,4

        Comment


        • Den jeg sitter her med er samme som i Anders modell, Nr. ST1009 D og ser ikke noe forbedringer fra de først jeg tidligere hadde.
          Attached Files
          Last edited by Raptor; 24-02-12, 20:01.
          Mvh.
          Rolv Leirro

          Comment


          • Min er forbedret i forhold til de jeg kjøpte for et år siden. Ledningene er helt stive 1 cm ut fra kontakten. Tjukke og stivere ledninger som ikke er så slappe som på de forrige. Det er også tredd blank gummi eller krympestrømpe utenpå loddepunktene

            Her trengs ikke lim
            Last edited by anders e; 24-02-12, 20:13.

            Comment


            • Originally posted by ronnynorge View Post
              Er ikke disse versjon 2 da,og forbedret mtp. vibrasjoner??
              Helt riktig det Ronny.

              Comment


              • Originally posted by anders e View Post
                Min er forbedret i forhold til de jeg kjøpte for et år siden. Ledningene er helt stive 1 cm ut fra kontakten. Tjukke og stivere ledninger som ikke er så slappe som på de forrige. Det er også tredd blank gummi utenpå loddepunktene

                Her trengs ikke lim
                De har bestandig hatt plastisolasjon innerst ved loddepunktet men jeg mener det ikke er nok. Ikke hatt selv problem med de da jeg bestandig fra dag en har hatt en dråpe med lim fra loddepostol på de. Sett 2 motorkutt med dem. Den lille forebyggingen med lim er verdt prisen da den koster så lite men kan bety i verste fall om ikke en utelanding. Kablene er de samme (silicon) og jeg har hatt disse brytere siden de kom og jeg var den som anbefalte RcPro den gang å ta de inn for et år eller 2 siden.
                Mvh.
                Rolv Leirro

                Comment


                • Dette gidder jeg ikke å diskutere. Men du skremmer bort det som var meningen med dette. Denne er hvertfall bedre enn mine første som jeg hadde
                  Last edited by anders e; 24-02-12, 22:52.

                  Comment


                  • Nei Raptor, de har ikke bestandig hatt plastisolasjon innerst ved loddepunktet, den jeg har i ultimaten min har ikke det. Så den Anders har her er en forbedret versjon..
                    Trond Winger, søndagsflyger

                    EG MX2 106"
                    Ultimate 71"/DLE55
                    GB Yak55 2.2M/DLE55

                    Comment


                    • Jeg har hatt to slike, (kjøpt i høst), og ingen av de hadde noe krymp på loddingene.
                      Men så anbefalte jeg Miracle å gjøre dette...
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • Samme her med en Miracle bryter som jeg fikk med en brukt modell tidligere - ikke noe krympeslange og "slappe" ledninger.

                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Bra noen underholder meg mens jeg drikker alene Jeg bruker denne: Viderekoblingsmerknad
                          EF 60" Edge. Torque.
                          EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
                          3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
                          CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
                          Multiplex FunCub XL on floats.
                          Jeti DS-16

                          Comment


                          • Nei nå begynner denne linken å utvikle seg til hvem som gjorde hva først ???
                            Alle vi ( og det er mange ) som følger linken er først og frems ute etter info som vi kan ta nytte av.
                            Det er ikke veldig nyttig å vite hvem som hva når.... Stram opp litt da vel.
                            Du Anders, mange prater om å lage lite lyd, har du mulighet for å teste den nymotoren med et rakarør ?
                            Så en video med en Spit med en sinnsykt rå lyd, den lyden vil jeg ha også... Kan vi få noe i den stilen med en og to syl ?
                            Se link...

                            Hør lyden fra 1,45 til 1,55 inn i videoen.... HÆÆÆÆ bra sinnsykt rått. Raka rør he he

                            Comment


                            • Rå den der
                              Men desverre er nok den motoren noe spesiell. 3 syl inline, er det ikke det?
                              Våre motorer låter ræva med raka rør desverre ..................men syk den videoen der

                              Beklager ot i postene over. Jeg prøvde bare å overbevise om at miracle bryterene har blitt bra/bedre enn de var. Selv har jeg ikke hatt noen uhell med de gamle selv om jeg vet det var problemer med ledningene en stund
                              SÅ NÅ DRITER VI I DEN DISKUSJONEN, FOLK KAN KJØPE HVA DE VIL OG GJØRE HVA DE VIL..........

                              Men i morra skal den flys
                              Last edited by anders e; 24-02-12, 22:49.

                              Comment


                              • Gleder meg på dine vegner, full gass....
                                Lyden i den spitten er bare så sinnsykt rå at jeg har tenkt tanken på å selge kje....a for å kjøpe en slik motor. Ja du vet selv kj.....a låter ikke slik selv på en uværsdag. Når det gjelder brytere så synes jeg det er tryggest å bruke slike failsafe brytere. I nyYaken har jeg montert MPX safetyswitch, har trua på den. Miracle er helt sikkert ikke årsaken til at du går i bakken uansett Spend a lifetime having fun, not counting money a minute.

                                Comment

                                Working...
                                X