Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Dette var meget bra skrevet, helt etter boken spør du meg!
Jeg burde sikkert holde meg langt unna. men..
Vi kan sikkert være enig om at å vise dette for noen "ute i samfunnet" er dette stuntet ikke helt bra for sporten vår.
Men idiot trenger vi ikke kalle noen.
Slett gjerne denne meldingen når den ikke har noen hensikt lenger
Personlig synest jeg det er litt forskjell på en link til en norsk avisartikkel hvor det allerede står at dette er galskap og ulovlig, og en link til en svensk video som viser "hvor kult" dette er.....
Som tidligere leder i norges største modellflyklubb, og nå nestleder vet jeg godt at klubbene landet over arbeider hardt for å få modellflyving annerkjent som seriøs hobby og sport. Vi i Bergen er midt oppi dette siden vi er uten flyplass og arbeidet vettet av oss med kommunen om å få anlegge ny flyplass. For å få dette til er vi avhengige av å få frem at dette er ett sunt fritidstilbud til både ungdom og voksne, samt å få lokalsamfunnet MED oss på at dette er ett tilskudd til miljøet. Slike videoer/avisartikler stempler nok en gang modellfly som lek, og denne gangen livsfarlig og potensielt skadelig lek. Men som innen for nesten alle andre aktiviteter finnes det idioter, og det får vi håper folk klarer å se.
Så lenge videoen allerede er "markedsført" av VG, og så lenge ikke det blir noen "KULT! Det må jeg og forsøke"-tråd av dette, så tror jeg også tråden vil få ligge..
MFN ønsker iallefall ikke at VG skal finne slike videoer her, for så å slå det opp på forsiden sin. Det vil kanskje ikke ta seg så bra ut, og overskriften og linkene kunne vert noen helt andre....
Hei Anders.
Dette synes jeg var ett spennende innlegg.
Siden jeg var det første å legge ut linken til aftonbladets videosnutt og også var den første som ble brutalt sensurert med totalfjernet tråd kanskje jeg burde melde meg selv. Med risiko for å bli utestengt fra forumet (den sjansen tar jeg) må jeg få fortelle hva dere oppnådde med denne sensureringen.
Det har i en tid vært en pågående diskusion om såvel sjenerell takhøyde i forum som enkelte moderatorers slettinger. I går greide dere å få meg å velge side i denne debatten. Frem til i går har jeg ikke greid å velge side men dette hjalp dere meg med på en kjapp måte ved å fjerne tråden.
Hvorfor? Den i dette forum som ikke inrømmer att den videoen var "morsom" slik jeg ordla meg i inlegget er enten en lystløyner eller den mest humorbefridde i galaxen. Å synes att dette var morsomt å samtidlig insinuere at dette ikke var særlig forsvarlig er vel en annen sak enn å mene "dette var kult - det gjør vi!"
Akkurat som Anders skriver her hadde jeg vært helt enig i å slette tråden dersom tråden etterpå ville urarte med kommentarer som "dette gjør vi!" eller noe lignende. Jeg rakk ikke å se noen slike svar, men likevel ble den fjernet på "politrukk-måte".
Jeg synes att disse holdningene fra MFN er direkte kjedelig og håper virkelig att forumet med tiden vil bli litt mindre selvhøytidlig slik att man kan skrive ting litt fra hofta (uten personangrep) og ikke legge hele sjela i å korrekturlese seg selv før men sender. Hvis ikke vill forumet bli gørrkjedelig.
Jeg er glad i forumet og ønsker å fortsette som medlem her.
Ps. Tro meg når jeg sier at VG IKKE trenger mfn for å finne slike videoer som allerede er postet øverst på forsiden til skandinavias største nyhetsside.
Jeg synes ikke at man nødvendigvis er idiot for å gjøre et sånt stunt, derimot er man vel kanskje en tanke egoist når man ikke kan tenke så langt at dette i første omgang "kan" ta livet av mennesker og i en sånn situasjon vil dette ødelegge for mange flere enn han som styrte denne "fantastiske" ferden.
Det må da gå an å finne på noe annet hvis man absolutt skal ha det berømmelige adrenalinkicket!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment