Unconfigured Ad

Collapse

Dollarkurs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sniper
    • Nov 2005
    • 1386

Har handlet mye fra troybuiltmodels og swbmfg de siste ukene. Det er bare moro med de prisene vi har nå
    Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• Futaba4ever
      • Sep 2007
      • 252

Liten oppdatering fra Oslo Børs, den 15. nov, klokken 12.36. Helt frem til i natt var dollarkursen på vei opp, men til glede for mange, gjorde den et lite hopp fra 5,56 til 5,4598 Ikke stort, men fortsetter det er vi snart nede i 4. Tror ikke det skjer, går nok opp litt i løpet av dagen, men "time will show" Så fortsatt er det bare å løpe å kjøpe
      Øyvind Kveen Fagervold

-Graupner Club Star

For tiden få fly

Comment

• cessna46
        • Jul 2007
        • 221

Tollpliktige varer?

Originally posted by Tintin
        Tollen skal ikke ha noe gebyr, de krever kun inn mva (og toll selvsagt på varer som er tollpliktige). UPS, Posten eller den som som evt utfører tolldeklareringen skal ha betalt for den jobben, et tollklareringsgebyr.
        Hvilke varer er tollpliktige, og er det noe grense på hvor mye man kan handle i slengen? Har ei bestilling klar på nesten 600$ fra Tower Hobbies.
        Mvh Steffen Sund.

Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

Comment

• tahustvedt
          • Feb 2004
          • 4601

Næringsmiddler og klesplagg tror jeg stort sett er det eneste man må betale toll på når man bestiller. Du finner alt på toll.no

Tror ikke det er noen maksgrense. Sjekk toll.no

Comment

• tyor
            • Mar 2005
            • 9757

Husk da å skille mellom toll og MVA. MVA er det på alle varer men ikke toll.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

Comment

• cessna46
              • Jul 2007
              • 221

Originally posted by tyor
              Husk da å skille mellom toll og MVA. MVA er det på alle varer men ikke toll.
              Ja, det er jeg klar over Er første gang jeg handler fra utlandet, så jeg må bare spørre litt.
              Nå plages jeg med betalingen. Må vente ei uke til på nytt kort Håper jeg får varene før jul, slik at jeg har noe å pusle med i juleferien.
              Mvh Steffen Sund.

Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

Comment

Working...