Unconfigured Ad

Collapse

Kyosho-reklamen på Discovery

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ØRN-BJØRN & JØRN
    • May 2002
    • 178

Ser selv ingen problemer med reklamen. Problemet er nok heller det at det er nettopp Kyosho som sier at det ikke er så vanskelig å lære seg å fly RC-helikoper som en tror . Tror tonen i tråden hadde vært annerledes om Align eller Thunder Tiger hadde reklamert med samme slagord.

Er enig i at den båten i slow motion ikke ser ekte ut, men hvis en ikke ser forskjell på slow motion og vanlig filmfart så er det noe helt annet en reklamen som er problemet. Kanskje filmene er spilt av i rask hastighet for at det skal se ut som at Kyosho sine produkter går fortere?!?

Comment

• mainne

#17 Unapproved
      Reklamens makt!! Dette er rein markedsføring og alle som jobber med markedsføring (inkl. jeg) "sminker" produktene sine ved å ta bilder eller filmer i forskjellie vinkler sånn er bare reklamebransjen. Bare se på burger reklamene til McDonald, har noen fått burgerene sine slik som på bildene eller filmene, ikke jeg ihvertfall.
      Jeg synes reklamen er fin den selv om de sminker på sannheten.

Mvh

Alf Magne Andreassen

Comment

• MiniBuster
        • Jan 2007
        • 34

Er det noen som vet om denne reklamevideoen ligger ute på nettet? F.eks på YouTube? Det hadde vært morro å se den.
        Når kameraten din trøster deg med "Detta fikser du lett"...så mener han hullet i stripa...

Comment

• william123
          • May 2005
          • 2330

Angående den båten folk sier at går i slow motion så går den i slow motion! Hvis man ser etter vil man se at ved begynnelsen av båtinnslaget ser man at båten kommer i riktig fart, for så å skifte over til å gå i slow motion. Ellers ser jeg ingen problemer med reklamen, synes det er artig at de reklamerer
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• Sniper
            • Nov 2005
            • 1386

Det er jo reklame, da. Ikke no`problem det vel..
            Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• extracap
              • Feb 2006
              • 556

Originally posted by Sniper
              Det er jo reklame, da. Ikke no`problem det vel..
              he he ja det er det det er,kan ikke se for meg att alle produkt virker
              like bra som på tv reklamen dette er ok for meg

Dessuten er det ikke så vanskelig å fly heliecopter,lærte det selv
              alene på mitten av 90 tallet. Men du bør ha nøyaktighet, tolmodighet
              har du ikke det kan disse to ordene skiftes ut med god økonomi ,
              har du det så går det som det griner ! he he

mvh Geir Mogstad
              Mvh Geir Mogstad
              ---------------------------------------
              slapp av det kommer helt sikkert ned!

Comment

Working...