Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg er medlem av 4 klubber. 3 av dem er NLF-klubber.
Mademan, det er bare å melde seg inn i Oslo og omegn Modellhelikopterklubb. Vi har kuttet ut ventelista. OHK har et godt miljø, og huser noen av landets beste piloter.
Takk for at Ryfylke MFK finnes, sier jeg. Anbefales!!!
Er et must å være med i NAK/NLF, forbundet gjør en super innsatts for sporten og fordelene i medlemsskap er mange.
Desverre så er mange klubber så proppfull av r..høl at det er verdt å høre litt rundt før man blåser av en stiv kontigent i en klubb. -Ikke alle er verdt å støtte.
Jeg har bare vært der en gang siden jeg ble medlem, og en gang mens jeg enda stod på venteliste. Veldig hyggelige de gutta jeg traff der i alle fall, og var kjappe med å hjelpe med med den gamle skrothaugen. Det koster tett oppunder høvdingen å bli medlem, så jeg synes det var litt stivt, men har ikke funnet noe annet i nærheten, så lot det gå
Jeg er medlem av FFF. Den er meget ekslusiv, og koster litt å være medlem i.
Men du verden hvor gøy vi har det. Vi har treff et par ganger i året. Der er det laid back miljø, veldig sossialt, og flyving døgnet rundt. Dette er en invite only clubb, men medlemsskap er ikke en umulighet
Ellers er jeg medlem i VFKM og Skala Modellfly klubb.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment