Til Rødbaldakin:
Med andre ord så er pakken min garantert innlevert samme dag som jeg pratet med hvedlommende (som sa at pakken var sendt dagen før), jeg skrev også i ett tidligere innlegg at pakken godt kunne vere innlevert før jeg pratet med ham den dagen. Jeg har selv jobbet med å sende ting til kunder og vet at det er fristende å si at pakker er sendt når de ringer og maser, spesielt da der altid er en risiko for at kunden ombestemmer seg og ikke vill ha varen når det går så lang tid at de får tenkt seg om (langt de fleste handler er jo impuls relaterte). Jeg selv foretrekker reele data og ikke kundebehandler svada da jeg må baserer meg på det jeg får oppgitt av selger, t.d. får jeg ikke frakt nummeret fra selger så anser jeg selger for å vere useriøs punktum (i dette tilfellet var selfølgelig ikke pakke nummeret noe problem å få og det teller jo positivt). Som de fleste har fått med seg så ser jeg stort på det meste og er klar over problemer en forhandler kan få (noen som har snakket med importør av en vare og fått vite at det er ingen problemer å få sendt en vare til deg på 4 dager og glad og fornøyd medeler kunden at han kan hente varen om 4 dager og varen er ikke kommet på dag 7, det er kjipt det). Så lenge forhandler spiller med åpne kort så ser jeg ingen grunn til å klage (selv om ting av og til går på tverke), det er først når noen tar en "spansk en" jeg blir irritert.
to spørsmål på tampen, når en bestiller fra EU hvilken speditør er å foretrekke, noen erfaringer der ute?
Samme spørsmål men fra USA?
Og helt til slutt.
40 kr virket jo rimligt. Støtter lokale butikker bare de har det jeg trenger (glemte helt den leketøys butikken jeg
).
Skjønner godt dette og jeg har tatt høyde for det i min behandling av butikken men de scanner inn pakkene hver dag og posten går i to omganger fra det fleste post kontor (morra og ettermiddag)
to spørsmål på tampen, når en bestiller fra EU hvilken speditør er å foretrekke, noen erfaringer der ute?
Samme spørsmål men fra USA?
Og helt til slutt.

Comment