Takk. Jeg skal kikke på de.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva består en modellflybevis A-test av?
Collapse
X
-
Originally posted by Illusion View PostHadde du/dere kommentert hvorfor dere tok vekk pdf'ene når dere tok dem vekk så hadde vi unngått undringen.
Kan du beskrive mer i detalj hva som er fjernet/endret/slettet?
Gjerne med direkte linker til manglende filer.
Hvis noe er borte må det skyldes forhold utenfor vår kontroll.
Comment
-
Det stemmer som det sies at noe er fjernet, tidligere idag, lå det linker til 3 av heftene i den andre eller tredje posten i denne tråden, de er nå borte.
Det virket ikke for meg som om Illusion var ute etter å lage bråk eller anklage noen, så jeg tror ikke du trenger å lure på hva du har gjort galt han skriver jo selv at han håper han tar feil...Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!
Comment
-
Takk for link til hefter, er tekst om radiosjekk med full gass, øverst på side 9 (side 8 i pdf filen) i A-Bevis feil ?
Mvh Roy
Edit: reffererte til feil side..skulle vært side 11 i Pdf/12 i dokument.Last edited by Roy N; 11-09-08, 21:45.T-Rex 450 SE
T-Rex 500
T-Rex 600N/NP/E
Srimok
Mini Edge540
DX7
Comment
-
Originally posted by Roy N View PostTakk for link til hefter, er tekst om radiosjekk med full gass, øverst på side 9 (side 8 i pdf filen) i A-Bevis feil ?
Mvh Roy
Det er fordi mange feil på utstyr på grunn av høyfrekvente vibrasjoner (har selv opplev det på en servo), og dette kan delvis elimineres ved å sjekke på full gass (mens man holder modellen selvsagt).
Comment
Comment