Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Og jeg mekker sammen en great planes catalina som skal få jomfru til våren.Bestilte idag også en liten cub som jeg har flottører til. Er sjøflyentusiast.
Ang. catalina så bruker jeg egen ubec og har tatt vekk den røde ledningen på begge esc`ene. Tror det skal bli riktig, men svar gjerne visst det ikke er det.
Har flydd minimag fra Multiplex i et år nå. Skal derfor over til lavvinget trainer (Fuel) Tenker på AT-40L Der jeg har fått et tilbud fra Elefun med 6 ch sender! Gleder meg sykt!!!
fly:
- Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
- MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)
Radioer:
2 To-kannals bilradioer
2 E-Sky 6-ch
Og en Pico Line 4ch fra Multiplex
Jeg satser på å få belten opp å fly etter endel problemer etter delvis oppgradering av rotorhodet. Har også bygd diverse depronfly som må justeres og få testest skikkelig.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment