Announcement

Collapse
No announcement yet.

FPV-treff sommeren 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Trollet; har du tatt personlig kontakt med folk? Det er ikke så mange FPV´ere som følger med her.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #32
      Jeg har ikke kontaktet folk personlig nei, men det burde være mange nok på dette forumet til å få til et kjekt treff.
      Det er ikke store utgiftene i forbindelse med arrangement (kanskje noen få hundrelapper), men jeg må bruke deler av min arbeidstid til forberedelser, og hvis treffet ikke blir noe av, er det bortkastet at min arbeidsgiver sponser tid på noe slikt.
      Jeg er også klar over at det er noe tidlig for folk å forplikte seg til deltakelse, men pga denne sportens spesielle natur, må vi binde oss til tid og sted allerede i god tid før jul.

      Comment


      • #33
        OK, her sitter det hvertfall én som er 100% klar. Kan ikke snakke for andre, men jeg har hvertfall et lite, men nydelig, gjesterom (særlig for rc-piloter som tåler å sove under vinger og ved siden av verktøy) midt i Oslo og er hypp på å komme meg ut av gryta. Ta kontakt når som helst for gratis overnatting.

        Poenget mitt er at to uker med laber interesse er litt for kort tid til å avblåse hele greia.
        Last edited by bjeff; 28-10-09, 23:40.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #34
          Kan sponse både gjesterom og 7 mål med plass til campingvogner og telt hvis det blir her oppe...
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

          Comment


          • #35
            Røros ?

            Kanskje dette er løsningen ?
            Olav Moe

            -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

            Innholdet i min hangar, sånn ca

            Comment


            • #36
              Nord-Norges treff

              Originally posted by jeeeeeeright View Post
              Kan sponse både gjesterom og 7 mål med plass til campingvogner og telt hvis det blir her oppe...
              Du får arrangere Nord-Norges treff i lofoten. I mange andre hobbyer er det Norges treff sørpå, og Nord-Norges treff nordpå med litt færre mennesker, så hvis de er 7 stykker sørpå, så er det jo bra med 3 stykker nordpå... :O)

              Hva med å møtes på midten i Gullesfordkrysset, der er det jo fint terreng å se fra oven.. :O)

              Comment


              • #37
                Flotte greier dette Trollet-..

                Jeg kunne tenkt meg å deltatt men da jeg bor på vestlandet så har jeg helst ikke lyst å kjøre så mye lenger enn til oslo altså 46 mil..
                Hva med å arangere på vestlandet?? sør med jæren egersund etc?? masse jorder der.
                Og lite rutetrafikk vil jeg tro?
                Oi en perfekt landing

                Comment

                Working...
                X