Skal prøve å få kommet en tur!
Unconfigured Ad
Collapse
åpen dag i bingen(mmsk)i modum
Collapse
X
-
Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Når jeg tenker meg om blir det jo mørkt tidlig, egentlig like greit å ta turen frem og tilbake..Takk for info. uansett!
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
-
Haha
Tar nok med en liten el-maskin, fint å varme opp med noe smått.. Tror jeg jinxer meg selv med å bare ta med 'en stor fugl!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
-
syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
-
Gleder meg, regner med det kommer masse fine fugler (og store)
Alflovvold du kan jo ta med 58" pluss noe få batterier Så du har til oppvarming. Skulle ikke det holde har jeg noen fine som trenger og riste løs littComment
-
er jo bare å bolte motor på plass hull osv er jo lags allerede.. bare å sette inn og få en liter igjennom den..syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
-
Jeg kommer jeg, er ingen fleip, har til og emd fått lånt meg en Volvo 850, så nå får vi se om Edgen går inni, gjør den ikke det, tar jeg med 2.4 metren i stedet.
Drar ned til Anders natt til fredag, om jeg er velkommen da??
Så hjelper jeg Anders med Extraen, om det blir nødvendig. Jeg skal til Blaker i Sørum og skyte på 600 meter på søndagen, men de har forbehold om temperaturen, og blir det ikke noe der, så flyr jeg selvfølgelig på søndag også, og drar hjem mandag. Dette blir bra.Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Ai ai, dette blir tøft! Gleder meg!
Skal ta en servicerunde på Sbachen i løpet av uka, samt flytte CG lenger bak..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
ser dårlig ut for min deltakelse. har en demper bak høyre som ikke vil dempe bare være høyt oppe. må ha nyrebelte og polstring til flyet så det holder..syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment