Unconfigured Ad

Collapse

Manglende vilje til å selge hos privatpersoner?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OTA
    • Nov 2009
    • 759

Originally posted by RGJ
    Men har i mange tillfeller strukket meg langt i å levere møte folk på halveien for overlevering av flyene.
    har solgt andre ting som utstyr og helikoptre som har vært send land og strand , så om noen har følt seg "diskriminert" over min latskap må det beklages men det kommer ikke til å endre min lyst til å sende desverre.
    Når det gjelder og beskrive ting å tang i annonsene kan nok folk være flinkere !
    Min erfaring er at det stort sett går veldig greit å være både selger og kjøper. Ser vel tendenser til at det klages mer fra kjøpere på hvor dårlige selgere er enn motsatt.
    Har inntrykk av at enkelte kjøpere tror de handler av en butikk og har tendenser til å klage sin nød hvis ikke selger står på pinne. De mest "agressive" kjøperne er ofte de som byr minst men har mest krav til hvordan det skal være og hvordan de vil ha det osv.

Noen bør kanskje innse at de bør handle i butikk.......problemet der er bare at det ikke er halv pris som regel

Det er ikke alltid er like trivelig og enkelt å selge heller, og derfor er det for mitt vedkommende nok endel ting som blir liggende på hylla eller bare gitt bort/solgt lokalt til andre i miljøet bare for å slippe styret. De færreste som selger er i akutt pengenød.........så enkelte som tror de er kjøpere på et konkursbo kan være plagsomme.
    Øystein T.

EF Extra 300 70"
    Speedfire F5B
    Baudis Fosa F3B
    Ascot F3B
    Lynx Carbon
    EF Extra 300, 58" Electric
    T-Rex 700N

www.artistic3d.net

Comment

Working...