Unconfigured Ad

Collapse

Lufter litt om nytt "rcmarked"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hassajo
    • May 2012
    • 300

Utgangspunktet er bra, ikke tvil om det..
    Men de løsningene som du sier, iOS/Android og geografisk søk er allerede lagt til i min løsning også Bare litt finpuss til jeg kan publisere det

Men men, vi lar folket velge hvilken løsning de ønsker En fordel med min løsning, er at jeg kjenner det godt og kan gjøre nesten hva som helst med den..

Men nå var det ikke en diskusjon om hvilket side vi skal ha jeg hadde tenkt, men om folket ønsket seg et alternativ til rcmarked.. Jeg er åpen for alle forslag..
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

Comment

• jotto
      • Jul 2007
      • 3060

Jeg vil heller bruke rcnytt, siden den er en del av modellflynytt-paraplyen.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• hassajo
        • May 2012
        • 300

Originally posted by jotto
        Jeg vil heller bruke rcnytt, siden den er en del av modellflynytt-paraplyen.
        Hva menes med dette? Pga at det er admin av modellflynytt som eier siden? Eller at den ser ut for å være den beste løsningen?

Jeg er ikke så opptatt av hvem som "eier" siden, men brukervennlighet og muligheter for utvidelser..
        ---
        Mvh
        Hasse Andre Ruud

Comment

• GTI20
          Moderator
          • Jul 2008
          • 1426

rcnytt er og blir gratis for oss brukere.. hvordan blir det med rcsalg da.. er og blir det gratis for oss brukere..
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre

Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

Comment

• hassajo
            • May 2012
            • 300

Originally posted by GTI20
            rcnytt er og blir gratis for oss brukere.. hvordan blir det med rcsalg da.. er og blir det gratis for oss brukere..
            Rcsalg er ment for å være gratis ja.. Jeg har på ingen måte noe hennsikt i å ta penger for dette.. Dog så er det mulighet for å få en fremhevet annonse på forsiden til 30 kr.. Men denne har jeg deaktivert inntill videre..

Så GRATIS er tingen, også i fremtiden...
            ---
            Mvh
            Hasse Andre Ruud

Comment

• bth
              • Dec 2003
              • 1638

Rcsalg.no ser ut som det er en standard mal i Joomla, eller en standard web mal , litt kjedelig, men sikkert funksjonell og oversiktlig for admin.

Hva med Finn.no ? Greit og oversiktlig. Noen som har opplevd problemer der ?
              Bfight 210
              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
              Phoenix RC Club

Comment

• hassajo
                • May 2012
                • 300

Originally posted by bth
                Rcsalg.no ser ut som det er en standard mal i Joomla, eller en standard web mal , litt kjedelig, men sikkert funksjonell og oversiktlig for admin.

Hva med Finn.no ? Greit og oversiktlig. Noen som har opplevd problemer der ?
                Siden er bygget ved hjelp av wordpress ja, og designet jobbes det med.. Det som er meningen er å lage noe som er enkelt for bruker og selvfølgelig admin..

Finn.no fungerer bra det, men når det er x antall visninger på rcmarkedet så er det greit å ha et eget marked for rc som ikke koster noe og en side som fungerer.
                ---
                Mvh
                Hasse Andre Ruud

Comment

• Trulsen
                  • Aug 2006
                  • 3411

Skal det bli noe så må det bli en side KUN for flyvende objekter. Mao, uten biler, båter, trucker og tankser.. Dersom det ikke blir, så er faktisk RCmarked svært oversiktelig, men dog veldig gammaldags. Liker at det er en liste over salgsobjektene og ikke stoooore bilder og plass til 3 annonser per skjermside, slik man unngår å skrolle i all evighet

Comment

• hassajo
                    • May 2012
                    • 300

Ikke noe problem å ta bort kategorier som du nevner.. Og er helt enig i at flyvende objekter er tingen

Når det gjelder bilde så er det lett å endre, men enig i at bildene ikke skal være så alt for store.. Synes du det er for mye info på forsiden av hver annonse slik det er nå?
                    ---
                    Mvh
                    Hasse Andre Ruud

Comment

• OlaGB
                      • Aug 2007
                      • 580

Største problemet med finn.no, er vel at det er fullt av barneleker og kina søppel som er fremstilt som kjempekjøp.

Dette er nok grunnen til at rcmarked har trafikk tror jeg. Der er det stort sett private annonsører med reellt hobby utstyr, ikke barneleker.
                      Hva som er best av rcmarked, rcnytt, og rcsalg, vet jeg ikke. Men at det er 3stk av de i tilegg til finn.no, anser jeg som negativt for meg som annonse-leser..
                      Ola G Bråten -77
                      Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                      Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                      3DHS Slick 89" Q80-8m
                      Jeti DS-16

Comment

• JayBee
                        • Sep 2009
                        • 762

Hva med modellflysalg.no?
                        Jon-Brage Hoel Andorsen
                        -------------------------------------------------------------------------
                        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

Alt flyr bare du har nok motor!

Comment

• alflovvold
                          • Sep 2009
                          • 5527

Synes jo det var et fint initiativ jeg da, ser vel strengt tatt ut som rcmarked 2.0 med litt ryddigere look og mer info mm. Fin funksjon med kartet. At det i tillegg er en aktiv bruker her som man kan ha dialog med er jo også et pluss kontra rcmarked som er temmelig "dødt" sånt sett.

Og jo, kikket innom der nå - om det blir kun for flyvende dingser er jo det et pluss i min bok i alle fall! Kan bli litt lei vane å vende, det sitter liksom litt i bakhodet mtp. rcmarked addr. Men hvorfor ikke! Alle har vel godt av litt konkuranse.

ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• hassajo
                            • May 2012
                            • 300

Originally posted by alflovvold
                            Synes jo det var et fint initiativ jeg da, ser vel strengt tatt ut som rcmarked 2.0 med litt ryddigere look og mer info mm. Fin funksjon med kartet. At det i tillegg er en aktiv bruker her som man kan ha dialog med er jo også et pluss kontra rcmarked som er temmelig "dødt" sånt sett.

Og jo, kikket innom der nå - om det blir kun for flyvende dingser er jo det et pluss i min bok i alle fall! Kan bli litt lei vane å vende, det sitter liksom litt i bakhodet mtp. rcmarked addr. Men hvorfor ikke! Alle har vel godt av litt konkuranse.

Takker for det Alf..
                            Ja det blir jo litt rcmarked 2.0.. Men det gjør jo ingenting, bare siden fungere og det er mulig å få kontakt med personen bak siden.
                            Jeg er ikke opptatt av å tjene store penger eller fryse ut noen, men å ha en opperativ side for oss som liker rc og flyvende dingser

Vet at det kan være vanskelig å endre innskrivingen i nettleseren når man skal på markedet Men etterhvert så lagres den i nettleseren og dukker plutselig opp uten at du tenker på det

Kom gjerne med innspill på ulike saker som burde og ikke burde være med, jeg er åpen for alt.
                            ---
                            Mvh
                            Hasse Andre Ruud

Comment

• JayBee
                              • Sep 2009
                              • 762

Fullt navn bør være obligaorisk, og brukerbekreftelse via mail.
                              Jon-Brage Hoel Andorsen
                              -------------------------------------------------------------------------
                              Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

Alt flyr bare du har nok motor!

Comment

• hassajo
                                • May 2012
                                • 300

Originally posted by JayBee
                                Fullt navn bør være obligaorisk, og brukerbekreftelse via mail.
                                Dette er allerede lagt inn
                                ---
                                Mvh
                                Hasse Andre Ruud

Comment

Working...