Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Er det noen der ute som vet om noen forhandlere av halehjul til 90 size maskiner her i Norge? Trenger sårt en oppgradering på min Funtana 90, da det var heller spett det som fulgte med. Trenger noe som er lett, men som alikevel klarer en Harrier landing eller to....
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
Har samme problemet etter en litt for hard landing med halehjulet først med min funtis s90 da løsnet sideroret også.
Trenger en slik som på bildet der som ikke belaster sideroret så mye.
(off topic) må sette i nye hengsler på sideroret da ca hengslene knekte
sliter med å få ut restene,er det bare å sette i nye ca hengsler selv om restene av de gamle står igjen??
Bruker det halehjulet Supra25 nevner, fungerer OK.
Off-topic: Du bør nok lage nye hengsleslotter andre steder enn der de gamle hengslene stod... Jeg har gjort det to ganger nu og har ikke flere plasser å sette hengsler neste gang dem ryker, må vel mekke ny finne og sideror da
Hvis ca hengslene ryker kan du bruke et slipt metallrør til å bore hull midt i hengslet og sette inn runde hengsler i stedet. (har ikke prøvd selv men har sett oppskriften på RCU og det så ut som en bra metode)
Jeg så problemet med halehjulet før jeg monterte det og valgte dubro 60 size halehjul-brakett fra NM istedet, holder fint etter ca 30 turer. Jeg foretrekker å bøye styrepinnen bak under roret og lage en brakett rundt den heller enn å bore den inn i selve roret.
Jarle
It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.
Hei litt videre med off topic ang sideror hengsling.
Prøvde metoden som du nevnte Jarle med å slipe ett rundt metallrør drille inn og monterte runde hengsler
og det funket som ff.
Beholdte den midterste ca henglsen som var iorden og satte runde nede og oppe, og det går helt lett og fint samt at det passer inn helt rett.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment