du kan få seee på min ef 64 mxs jottooooo kan også flys som 60" uten winglets.
Unconfigured Ad
Collapse
Jeg føler meg skitten...!
Collapse
X
-
Jeg luuurer på om ikke jeg heller mere og mere over mot en warbird. Jeg har imidlertid ikke noe ønske om å stå og bruke timesvis med strykejern for å trekke en balsamodell.
Er det noen som har testet denne? FMS P51 Yellow 1700mm PNP - elefun.no - Radiostyrt hobby
(Nei andersand, jeg har ikke tenkt å hovre en warbird. Sånt har jeg heli til).
Edit: jeg overtar en FunCub fra en herremann her på forumet som jeg skal bruke til å øve med før jeg begynner å fly flottere modellerLast edited by jotto; 26-07-13, 00:34.Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Favoritten min ved fly er hvordan jeg stadig bruker throttle hold(reflex) hvis det går galt... den knappen gjør ingenting på fly...men ellers er det jo avslappende med fly---------------------------------------------
Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
Mikado logo 600 3D Vbar
Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rulesComment
-
Jeg luuurer på om ikke jeg heller mere og mere over mot en warbird. Jeg har imidlertid ikke noe ønske om å stå og bruke timesvis med strykejern for å trekke en balsamodell.
Er det noen som har testet denne? FMS P51 Yellow 1700mm PNP - elefun.no - Radiostyrt hobby
(Nei andersand, jeg har ikke tenkt å hovre en warbird. Sånt har jeg heli til).
Edit: jeg overtar en FunCub fra en herremann her på forumet som jeg skal bruke til å øve med før jeg begynner å fly flottere modeller
Affa hadde en test og skrev et review av en FMS FW 190 1400mm fra Elefun.---------------------------------------------------------------
Spectrum DX6i
Med propellen på toppen: mcpx, mqx, JR Forza 450, T-Rex 150
Med propellen i front: Blue Phoenix elektrifisert R.I.P, Multiplex Easystar IIComment
-
Det ble en funcub først ja
Affa hadde en test og skrev et review av en FMS FW 190 1400mm fra Elefun.
Hvordan er det med reservedeler til disse modellene? Må hele flykroppen kastes hvis den har fått en knekk?Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
-
Neida, Jotto. EPO kan limes helt til du ser mannen med ljå'n. Du må kanskje legge inn en bit carbon dersom kroppen knekker, men det skjer nok ikke så veldig ofte. Som regel vinger /motorfeste / hale flater som tar trøkken.
Bulker kan rettes ut med damp.__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of NorwayComment
-
Klarer du og drepe fun cubben er du godmin har vært gjennom det meste også et autovern
ser ikke så værst ut i mørke
"Men det er jo en kjent sak at fly er jo mye vanskeligere enn heli"
Typisk for heligutta som skal fly er og bruke mye dykkror når de skal ta av
Fikse cubben så trenger du vare lim pistol det funker bestComment
-
Hvorfor ikke ha det gøy og bygge en fra scratch ? Bygget big nasty flyet mitt på ett par timer og flyr relativt braRasmus Fauske
TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.noComment
-
Er vel billigere og handle en arf modell .Comment
-
Jeg har ingen problemer med å forstå fascinasjonen til de som legger sjela si i å bygge en tro kopi skalamodell, men det er ikke det jeg har lyst å drive med. Jeg vil bare flyGreverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
-
Comment
-
Virkelig et smykke av en planke du siket deg der.
Du må være en utrolig lykkelig mann i kveldarhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment