Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opptrapping fra tolldirektoratet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har enda ikke fått pakkene mine Den pakken jeg fikk først manglet det noe i,men etterlyste dette og fikk de delene faktisk i dag.
    Den ene av pakkene mine jeg mangler, har jeg fått et tracking nr. på Men får ikke opp noe ved søk ( står at carrier er SEBRAM og tracking nr. begynner med RE så mange nr og til slutt SE ) Hvor kan jeg søke dette?? PS: Det er IKKE fra Sverige,men China
    Synes dette begynte å dra ut.... det er vel slikt når en mangler noe for å bli ferdig med noe.

    Valium...VALIUM...

    Comment


    • #17
      Hvis du. Ikke får opp noe på sporing så ligger den mest sansynelig i kina enda. Du får opp på sporinga hvis den er stoppet i tollen.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #18
        Batteripakka er omsider kommet til landet. Når trackingen angir ankomst Norge regner jeg med at det er rett, så tolla har ikke skylda her. Er vel heller brukt robåt. Måtte sende inn kopi av Paypal kvittering for å få den løslatt. Tok bare noen få timer fra jeg sendte mail til den var fortollet.

        Sendingen er ankommet mottakerlandet
        01.11.2013 12:26 OSLO PARCEL CENTRE
        Sendingen er sendt fra avsenderland
        05.09.2013 15:20 HONG KONG INTL MAIL CENTRE, Hongkong
        Fred Larssen

        Comment


        • #19
          Og da var den ene pakken endelig registrert på Oslo letter center i dag 07/11. Denne pakken ble sendt 11/10,så dette tok/tar sin tid.
          Nå skal den vel ligge i en uke på tollen,og så en uke til i frakt oppover Norge.... ÆSJ, ikke rart en blir frustrert
          Er det flere som har opplevd at pakker fra Kina tar lang tid nå? (tenker ikke på hobbyking da)

          Comment


          • #20
            Originally posted by Hoppfly View Post
            Og da var den ene pakken endelig registrert på Oslo letter center i dag 07/11. Denne pakken ble sendt 11/10,så dette tok/tar sin tid.
            Nå skal den vel ligge i en uke på tollen,og så en uke til i frakt oppover Norge.... ÆSJ, ikke rart en blir frustrert
            Er det flere som har opplevd at pakker fra Kina tar lang tid nå? (tenker ikke på hobbyking da)
            4 dager med EMS fra TW til vestlandet inkl tollbehandling
            Rasmus Fauske
            TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
            http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

            Comment


            • #21
              Originally posted by Hoppfly View Post
              Er det flere som har opplevd at pakker fra Kina tar lang tid nå? (tenker ikke på hobbyking da)
              Halvannen til to uker fra HK gjelder fortsatt for min del...
              Personlig rekord er bestilling mandag morgen og henting på post i butikk fredag ettermiddag samme uke...
              Geir Dyrdal
              Scale Warbirds of Norway

              Comment

              Working...
              X