Dette er min første og sikkert siste gang jeg handler der, jeg bestillte en motor og noen greier den 11.05 og har ikke fått noe enda. Jeg ringte etter ca en uke og da fikk jeg beskjed om at en av delene ikke var inne, men kom inn om noen dager. Rekner med at det har noe med at eieren har vert på ferie, men det begynner likevell å bli en stund siden 11.05 nå.....
Unconfigured Ad
Collapse
Moss Hobby
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Jeg har også bestilt masse fra MossHobby og så lenge de ahr på lager så får jeg ting veldig fort. Han ringer også hvis det er noe som ikke er på lager og han har forslag til erstatninger. Bra service!
Men ting som skulle vært satt i restordre kommer ikke alltid. Har ventet flere måneder på en del ting, men begynner jeg å lure på om det bare er jeg som har krysset av noe feil på bestillingsskjemaet.Comment
-
Service på Moss Hobby.
Hei.
Moss Hobby har vært redusert drift på i forrige uke pga ferie. De har hatt telefontider som beskrevet på hjemmesiden mellom 17 og 19. Nå er han tilbake igjen, og jeg har aldri hatt noe problem å komme igjenom på telefon. Kjappere levering på det han har på lager, skal du leite lenge etter.
Tips: Hvis du savner svar på en mail, ring han. Aldri noe problem å få svar.
JohnJohnComment
-
Etter over 20 år med hobbyen var mitt første møte med elektro gjennom kjøp av Wild Beast hos Moss Hobby. Synes vedkommende yter utmerket service. Han ringer tilbake hvis det er noe han ikke har, og foreslår noe tilsvarende hvis du ønsker.
Det har jeg aldri opplevd av noen andre forhandlere.Comment
-
Hallo!
Må komme med litt tillegsinfo...
Moss Hobby drives av en av de mest erfarne el-pilotene i Norge (tør jeg si...). Tror han begynnte med elektro på slutten av 80-tallet eller noe, så JA, han vet hva han driver med.
Ang. drift av buisnessen, så er han også daglig leder i eget firma som ble startet i '95 mener jeg å huske, så det er ikke mangel på erfaring der heller!
Det er som tidligere nevnt at man sjeldent får alt; rask levering, full restordre-oppfølging, full kundeservice, 24t telefonservice og "gi-bort"-priser. Jeg er i alle fall imponert over hvor mange av de kriteriene MH har!
Mvh
Audun Thinn (fullt navn ja....)Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
Det er nok ofte sånn det blir...
Man starter et firma, og så treffer man riktig med pris/produkter og så blir etterspørselen så stor at man av og til blir hengende etter... Eller så blir det sykdom etc..
Sålenge man gir beskjed om at ting kan ta tid, så er det helt ok sånn jeg ser det.. Tror vi må tåle det i den bransjen her, ev.t. så må man bet. høyere priser for å kjøpe fra andre/større firmaer..
Det er nesten en avveining hver enkelt må ta!
Nå kjenner ikke jeg til MH, men jeg vet om andre firmaer i samme situasjon.
Fyren gjør garantert så godt han kan, og at han har satt andre til å pakke og sende i eget fravær er jo et tydelig tegn på at han er seriøs. Ikke alle gjør det!
Har man mange nok kunder så er det desverre slik at alle ikke kan være like fornøyde. Sånn er verden.Comment
-
Helt fint å diskutere direkte her inne. Det gjelder også ved ting man er misfornøyd med. Men skal man det så SKAL det etter forumets regler skrives under med fullt navn.____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Originally posted by ThinnthinnHallo!
Må komme med litt tillegsinfo...
Moss Hobby drives av en av de mest erfarne el-pilotene i Norge (tør jeg si...). Tror han begynnte med elektro på slutten av 80-tallet eller noe, så JA, han vet hva han driver med.
Ang. drift av buisnessen, så er han også daglig leder i eget firma som ble startet i '95 mener jeg å huske, så det er ikke mangel på erfaring der heller!
Det er som tidligere nevnt at man sjeldent får alt; rask levering, full restordre-oppfølging, full kundeservice, 24t telefonservice og "gi-bort"-priser. Jeg er i alle fall imponert over hvor mange av de kriteriene MH har!
Mvh
Audun Thinn (fullt navn ja....)
/Jesper LinderMFK Blue Max
www.mfkbluemax.comComment
-
Originally posted by affaHelt fint å diskutere direkte her inne. Det gjelder også ved ting man er misfornøyd med. Men skal man det så SKAL det etter forumets regler skrives under med fullt navn.
Det var ikke meningen å starte en diskusjon om Moss Hobby er en bra butikk eller ikke, helt sikkert en topp butikk det. Mitt første innlegg var et spørsmål om de hadde opent på lørdager eller ikke!!Når det gjelder mitt andre innlegg er det ikke rart at førsteintrykket blir dårlig når det går såpass lenge etter bestilling før det skjer noe.
Har forresten ikke fått delene enda.......
HILSEN
FRODE AANESAlign T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
#26 Unapproved
It is not my intention to discuss the merits of Moss Hobby, but to defend the service provided by 'small enthusiastic' retail outlets in Norway in general by describing one of several incidents which have incurred for Griffin in the three weeks I have been moving house.
01 June, Griffin moved from 1404 Siggerud to 1415 Oppegård.
A few days later a consignment of models arrived in Norway from Alfa Model in Cz clearly and correctly addressed 1415 OPPEGÅRD.
This consignment was routed by the postal services to 1404 SIGGERUD dispite the address on the package.
The'post office in supermarket', Siggerud kept the package 11 days
before returning it to Cz marked 'address unknown' although the rules say fourteen days minimum before returning to sender.
This package is now at the central post office sorting station in Praha, Griffin has paid the moms and other duties and to this point in time, customer services have been called five times and have still not contacted their counterparts in Cz to admit returning the package by mistake.
Vaclav at Alfa has been informed that the package cannot be returned to Norway without confirmation that the Norwegian postal services have made a mistake.
This package contains models which several of you have ordered and paid for - Catch 22...
This is not an isolated incident but the majority of delayed deliveries are a direct result of poor service by the postal services or other expeditors here in Norway.
The moral, PLEASE BE PATIENT AND DON'T SLAM YOUR FRIENDLY MODEL SHOP, they are trying their best to serve you.
You all can help, of course, by buying locally and not from abroad (over 60% of your modelling purchases are from abroad) - do this and there is no reason at all why our Norwegian prices should be higher than, for example Hobby Lobby.
In recent months, Griffin has experienced that even our Swedish brothers are ordering from Norway - a turn up for the books?
HELP US TO HELP YOU...
Comment
-
Hei Folken, jeg er enig med mye. Det Ken her fortalt stemmer - man skal være tolmodig og et poeng er at om noen er uheldig med bestillinger etc. skal man være fordiktig med å kaste ut påstander (selv om de evt. er riktige for deg) fordi de blir oppfattet generelt.....
Låser tråden. Blir for mye frem og tilbake, hvor man ikke utvikler tråden fult så mye...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment