Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging på Fiskumvannet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Formannen i klubben vår registrerte seg på dette forumet for noen dager siden for å komme med en kommentar. Han får logget inn men har ikke rettigheter til å skrive noe i påvente en manuell sjekk av brukeren.
    Jeg formidler derfor det nedenstående, mottatt pr mail fra han:

    "Til alle modellflyvere som er involvert i denne saken.
    Som formann i Kongsberg modellflyklubb beklager jeg på det sterkeste at det er skapt frustrasjon ifb med flyging på Fiskumvannet.
    Dere er alle i deres fulle rett og er velkomne til å bruke vår oppfreste stripe.
    Problemet er parkeringsplassen. En av våre medlemmer, som kjenner grunneier, fikk for noen år tilbake i stand en ordning der han
    åpnet for at medlemmer av KMFK kunne bruke parkeringen. Dette ble ordnet uten at styret eller klubben forøvrig (årsmøtet)
    har vært involvert. Klubben (styret) har i ettertid heller ikke vært involvert i innsamling til grunneier
    i form av innkreving av bidrag. Vi er klar over at klubbmedlemmer som er aktive brukere av Fiskum på eget initiativ har bidratt
    til en påskjønnelse.
    Jeg beklager at det har blitt informert om bidrag for brøyting til grunneier uten at det samtidig er bekjentgjort at det kun gjelder for KMFK medlemmer.
    Jeg beklager at noen av dere har følt dere bortvist fra Fiskumvannet.
    Jeg beklager hvis noen av dere som ikke er medlem av KMFK har gitt bidrag. I tilfelle oppfordrer jeg til å ta kontakt med
    meg direkte på tel 32722340 for å avtale refusjon fra vår klubbkasse.
    Jeg takker for ref til vår hjemmeside. Teksten ble beklageligvis skrevet av en våre medlemmer som ikke kjente til parkeringsordningen. Dette vil nå bli endret.

    Hilsen Erik Løvli - Formann KMFK"
    Mvh
    Morten Aase

    Comment


    • #47
      Beklagelsen er mottatt.

      Vil bare få komme med en liten komentar.
      Vi FØLTE oss ikke bortvist, vi BLE bortvist av en av deres medlemmer, ikke grunneier.

      Vi er hjertlig velkommen til å fly, men hva med parkering?
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment

      Working...
      X