Bestilte nettopp varer for 3700,- hos griffin, men jeg synes betalingen med kredittkort var noe merkelig. Jeg la inn kredittkortinfo og brukte bankid som hos f.eks. elefun, men når betalingen ble utført (??) kom det ingen bekreftelse eller noen ting !! hos elefun får jeg alltid bekreftelse på at betalingen var vellykket, men her kom det bare opp ei blank webside <..tps://acs1.3dsecure.no/mdpayacs/pareq;jsessionid........>, maskinen tenker ikke (inget timeglass), ergo kommer det ikke til å skje noe mer heller.
er dette normalt hos griffin? kan det være at han behandler kredittkortbetalinger manuelt og betalingen dermed ikke utføres umiddelbart og man dermed ikke får noen bekreftelse annet enn på mail??
jeg vet jo at griffin er seriøs, men jeg liker ikke å ikke få noen som helst slags bekreftelse f.eks. om at kortinfo er registrert og vil bli prosessert senere eller lignende..
er dette normalt hos griffin? kan det være at han behandler kredittkortbetalinger manuelt og betalingen dermed ikke utføres umiddelbart og man dermed ikke får noen bekreftelse annet enn på mail??
jeg vet jo at griffin er seriøs, men jeg liker ikke å ikke få noen som helst slags bekreftelse f.eks. om at kortinfo er registrert og vil bli prosessert senere eller lignende..

Comment