Unconfigured Ad

Collapse

Betaling med kredittkort hos Griffin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alf Surdal
    • May 2005
    • 680

Betaling med kredittkort hos Griffin

Bestilte nettopp varer for 3700,- hos griffin, men jeg synes betalingen med kredittkort var noe merkelig. Jeg la inn kredittkortinfo og brukte bankid som hos f.eks. elefun, men når betalingen ble utført (??) kom det ingen bekreftelse eller noen ting !! hos elefun får jeg alltid bekreftelse på at betalingen var vellykket, men her kom det bare opp ei blank webside <..tps://acs1.3dsecure.no/mdpayacs/pareq;jsessionid........>, maskinen tenker ikke (inget timeglass), ergo kommer det ikke til å skje noe mer heller.

er dette normalt hos griffin? kan det være at han behandler kredittkortbetalinger manuelt og betalingen dermed ikke utføres umiddelbart og man dermed ikke får noen bekreftelse annet enn på mail??

jeg vet jo at griffin er seriøs, men jeg liker ikke å ikke få noen som helst slags bekreftelse f.eks. om at kortinfo er registrert og vil bli prosessert senere eller lignende..
    Alf Surdal
    Hovsherad
  • TheBirg
    • Jan 2004
    • 692

Min erfaring er at Griffin gjør det manuelt ja, så kan hende det tar litt tid før det vises på kontoen din, men ta det helt med ro, Ken er seriøs og ingenting å frykte.
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

Comment

• AudunT
      • Oct 2005
      • 289

Ken er seriøs ja, og det du nevner har og skjedd de gangene jeg har bestilt med kort fra ham.

Det som dog er virkelig interessant er hva du har bestilt? Er det saker og ting for å få Magisteren opp i lufta? Og betyr dette at vi kommer til å se deg ute på Sviland litt oftere enn det vi gjør nå?
      Audun

Comment

• Alf Surdal
        • May 2005
        • 680

Audun: hehe, ja jeg har vært mye borte fra sviland, sikkert over en måned nå..

Jeg har i løpet av den siste uken solgt unna alt gammelt utstyr og fly utenom formosaen for å finansiere magisteren (i alle fall delvis)

Skal fra nå av kun ha et 3s fly å leke meg litt med så blir resten av hangaren etter hvert kun 4s og større

hvis du har noen små seilfly kan det kanskje være jeg prøver meg på slep etter hvert

Se magister tråden for liste over hva jeg har handlet inn..
        Alf Surdal
        Hovsherad

Comment

• Celtic-Griffin
          • Oct 2004
          • 873

Originally posted by Alf Surdal
          Bestilte nettopp varer for 3700,- hos griffin, men jeg synes betalingen med kredittkort var noe merkelig. Jeg la inn kredittkortinfo og brukte bankid som hos f.eks. elefun, men når betalingen ble utført (??) kom det ingen bekreftelse eller noen ting !! hos elefun får jeg alltid bekreftelse på at betalingen var vellykket, men her kom det bare opp ei blank webside <..tps://acs1.3dsecure.no/mdpayacs/pareq;jsessionid........>, maskinen tenker ikke (inget timeglass), ergo kommer det ikke til å skje noe mer heller.

er dette normalt hos griffin? kan det være at han behandler kredittkortbetalinger manuelt og betalingen dermed ikke utføres umiddelbart og man dermed ikke får noen bekreftelse annet enn på mail??

jeg vet jo at griffin er seriøs, men jeg liker ikke å ikke få noen som helst slags bekreftelse f.eks. om at kortinfo er registrert og vil bli prosessert senere eller lignende..
          With all due respect Alf I have not registered a credit card order from you - if your order had been registered you would have received an e-mail confirmation immediately.
          Ken Bates
          Never Mind the Label

Comment

• Alf Surdal
            • May 2005
            • 680

Originally posted by Celtic-Griffin
            With all due respect Alf I have not registered a credit card order from you - if your order had been registered you would have received an e-mail confirmation immediately.
            Ok, lets discuss off line (have sent you a pm), sometimes things go wrong
            Alf Surdal
            Hovsherad

Comment

Working...