Unconfigured Ad
Collapse
Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass...
Collapse
X
-
Last edited by bad scientist; 19-12-09, 15:57.Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfk -
Det skal ikke være nødvendig å måtte velge om man skal "stå frem" eller ikke. Varianter av seksuell legning er like naturlig som andre egenskaper. Svarene i denne tråden viser at det er langt igjen til vi har gode holdninger.Comment
-
Og sånn malapropos..
Dessuten så begynner dette forumet å bære preg av at det er blitt litt lite flytid på de fleste i det siste...Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
-
Når jeg kommer hjem fra jobb ut på nyåret håper jeg at jeg får softwaren og pctx modulen jeg har bestil herfra : http://www.endurance-rc.com/servocommander.html
Skal lage en tråd om det kanskje den blir innteresang :P
som flystikke skal jeg bruke http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332252
sitter inne i en caravelle og skal fly på 19" flatskjerm med fpv
flyet er en multiplex cularis som er bestil fra ELEFUNsom mitt 3dje fpv fly..
sorry for å spore tråden av men siden den er noe ødelagt alikevell så gjør jeg det
Ellers så får alle dere ha en Riktig GOD JUL
og post masse i spennende tråder heller om hva dere holder på med på hobbyrommet,
eller har fått ferdig pga. masse dårlig vær
ps : denne str tv er tenkt i fremtid :P http://www.youtube.com/watch?v=cAMmxhdm-9k
Tor AndersenOi en perfekt landingComment
-
Originally posted by bjeffAh, nå skjønte jeg hva tema95 mente med "planker". Jeg var naiv nok til å tro at lederen for NLF/modellfly mente "fly" og ikke "lesber". Det har seg sånn at en av mine beste venner er lesbisk, og flyr sammen med meg på Ekeberg av og til med trainer-kabel. Jeg prøver å dra inn folkene rundt meg inn i min ultra-interesse for rc. Ikke morsomt at en leder i Norges Idrettsforbund driter på små minoriteter som jeg veldig gjerne ser på stripa! Her trengs det en holdningsendring.
Hvis noen har oppfattet at jeg er/var nedsettende for folk som faller utenfor A4-tenkingen, enten det gjelder seksualitet, religion, hudfarge eller hva som helst ellers, er det en total misforståelse.
Har noen følt seg støtt av dette beklager jeg på det sterkeste.Comment
-
Originally posted by bjeff*snipp*
Direkte morsomt var det ikke akkurat, men humor er en subjektiv sak, og ikke akkurat nødvendig å dra inn en debatt om legningsholdninger av den grunn.Thorbjørn Kirkeleit
Haugaland Modellflyklubb
Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modulComment
-
Som sagt, ord har ofte doble betydninger og jeg oppfattet det slik at han mente noe annet enn det han mente. Jeg tok feil, og det har jeg beklaget.
Temas siste svar er krystallklart og kan ikke misforstås, og da blir det dumt om jeg skal synse om noe han ikke mener, og ikke mente å skrive.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Tråder som skaper to fronter og inneholder en del kverulering elskes av de fleste og omtrent alle følger med på en eller annen måte (det være om det er flytforhold ute eller ikke)
Kommer det et faglig innlegg så er det en håndfull som gidder å lese det (med noen få unntak)
Ligger vel i menneskes natur.......Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment