Unconfigured Ad

Collapse

Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bad scientist
    • Oct 2006
    • 1506

Originally posted by tahustvedt
    Velger å leve livet sitt annerledes? Det er ikke sånn det fungerer.
    Jeg er klar over at det ikke er et valg i så måte.
    HVORDAN, man velger å leve er et valg.
    Hvordan man ønsker å leve er noe helt annet.
    Hvis man står fram, så har man tatt et valg.
    Uenig i dette?
    Last edited by bad scientist; 19-12-09, 15:57.
    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
    Lillehammer mfk

Comment

• tahustvedt
      • Feb 2004
      • 4601

Det skal ikke være nødvendig å måtte velge om man skal "stå frem" eller ikke. Varianter av seksuell legning er like naturlig som andre egenskaper. Svarene i denne tråden viser at det er langt igjen til vi har gode holdninger.

Comment

• bad scientist
        • Oct 2006
        • 1506

Og sånn malapropos..

Dessuten så begynner dette forumet å bære preg av at det er blitt litt lite flytid på de fleste i det siste...
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

Comment

• tahustvedt
          • Feb 2004
          • 4601

Der tror jeg vi er enige alle sammen.
          Last edited by tahustvedt; 19-12-09, 16:27.

Comment

• obelix
            • Mar 2004
            • 471

Originally posted by bad scientist
            Dessuten så begynner dette forumet å bære preg av at det er blitt litt lite flytid på de fleste i det siste...
            Kan du godt si hehe denne tråden og radio tråden wtlfly eller no sånn er de eneste med nye innlegg..

Når jeg kommer hjem fra jobb ut på nyåret håper jeg at jeg får softwaren og pctx modulen jeg har bestil herfra : http://www.endurance-rc.com/servocommander.html

Skal lage en tråd om det kanskje den blir innteresang :P

som flystikke skal jeg bruke http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332252

sitter inne i en caravelle og skal fly på 19" flatskjerm med fpv

flyet er en multiplex cularis som er bestil fra ELEFUN som mitt 3dje fpv fly..

sorry for å spore tråden av men siden den er noe ødelagt alikevell så gjør jeg det

Ellers så får alle dere ha en Riktig GOD JUL

og post masse i spennende tråder heller om hva dere holder på med på hobbyrommet,
            eller har fått ferdig pga. masse dårlig vær

ps : denne str tv er tenkt i fremtid :P http://www.youtube.com/watch?v=cAMmxhdm-9k

Tor Andersen
            Oi en perfekt landing

Comment

• tema95
              • Aug 2002
              • 977

Originally posted by bjeff
              Ah, nå skjønte jeg hva tema95 mente med "planker". Jeg var naiv nok til å tro at lederen for NLF/modellfly mente "fly" og ikke "lesber". Det har seg sånn at en av mine beste venner er lesbisk, og flyr sammen med meg på Ekeberg av og til med trainer-kabel. Jeg prøver å dra inn folkene rundt meg inn i min ultra-interesse for rc. Ikke morsomt at en leder i Norges Idrettsforbund driter på små minoriteter som jeg veldig gjerne ser på stripa! Her trengs det en holdningsendring.
              For å gjøre det HELT klart: Jeg mente fly. At utrykket har noen annen betydning var ukjent for meg. Jeg plukket opp uttrykket som helipiloters omtale av "fixed wing".

Hvis noen har oppfattet at jeg er/var nedsettende for folk som faller utenfor A4-tenkingen, enten det gjelder seksualitet, religion, hudfarge eller hva som helst ellers, er det en total misforståelse.

Har noen følt seg støtt av dette beklager jeg på det sterkeste.
              Mvh Terje Martinsen
              leder Modellflyseksjonen/NLF
              www.modellfly.info

Comment

• bjeff
                • Jul 2007
                • 2010

Fint, da er det jeg som skal beklage at jeg tolket innlegget slik fanden tolker bibelen. Jeg har slettet innlegget.
                Anders Eiebakke
                90078513

Comment

• nomore
                  • May 2006
                  • 517

Originally posted by bjeff
                  *snipp*
                  Hva er det egentlig som er negativt med tema95 sitt innlegg? Det er godt mulig eg er for naiv, eller ikke klarer å lese mellom linjene, men eg ser det ikke. Ikke klarer eg å tilegne innlegget en negativ holdning heller.

Direkte morsomt var det ikke akkurat, men humor er en subjektiv sak, og ikke akkurat nødvendig å dra inn en debatt om legningsholdninger av den grunn.
                  Thorbjørn Kirkeleit
                  Haugaland Modellflyklubb

Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

Comment

• bjeff
                    • Jul 2007
                    • 2010

Som sagt, ord har ofte doble betydninger og jeg oppfattet det slik at han mente noe annet enn det han mente. Jeg tok feil, og det har jeg beklaget.

Temas siste svar er krystallklart og kan ikke misforstås, og da blir det dumt om jeg skal synse om noe han ikke mener, og ikke mente å skrive.
                    Anders Eiebakke
                    90078513

Comment

• Quadrocopter
                      Moderator
                      • Aug 2007
                      • 6357

Originally posted by bad scientist
                      Originally posted by obelix
                      Kan du godt si hehe denne tråden og radio tråden wtlfly eller no sånn er de eneste med nye innlegg..
                      Hvis du sjekker lese sekvensen/mengden av trådene her på forumet så er ikke brukerne her noe særlig forskjellige fra kjerninger som sluker "Se og Hør".
                      Tråder som skaper to fronter og inneholder en del kverulering elskes av de fleste og omtrent alle følger med på en eller annen måte (det være om det er flytforhold ute eller ikke)
                      Kommer det et faglig innlegg så er det en håndfull som gidder å lese det (med noen få unntak)

Ligger vel i menneskes natur.......

Comment

Working...