Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rc butikker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hei igjen !
    Jeg rakket ikke ned på noen her ,bare skrev det som vi følte da vi var på elefun. Og jeg refrert fra deres nett sider ang butikken ,300 kvm butikk.
    Og jeg handler der jeg for som nett butikk, så skrev jeg att di er helt topp !
    Det jeg mente er att det går ann å skrive att di satser på nett butikk og att butikken har ett meget begrenset utvalg . For da har jeg sluppet å kjørt dit med falske fårhåpninger ...
    Og det noen skriver her att har di hatt ett xx antall kvm butikk og varene utstilt så hadde di hvert konkurs etter noen dager ,den kjøper jeg ikke !!
    Når du faktisk har antall kvm og varen på lager så koster det ikke (klart det koster) så veldig mye extra å få en fin butikk !

    Jeg bestiller det meste på nett og faktisk det meste bestiller jeg her hjemme,men det som ikke finnes her på berget må jeg jo bestille fra det store utland .Da ikke fra kina men fra usa og tyskland.....

    Men våre hobby penger ligger i sverige nå(arvika stevnet,ikke nett bestilt altså),og jeg er godt fornøyd . Ha en fin flyuke
    Mvh Geir Mogstad
    ---------------------------------------
    slapp av det kommer helt sikkert ned!

    Comment


    • #32
      Var det på tirsdag dere var der?
      Last edited by xilian; 07-08-12, 06:42.
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #33
        Norge er et bittelite land i RC sammeneheng. Selv i USA sliter små butikkene p.g.a. kineserne
        og deres nettbutikker + at ungdommen spiller heller dataspill fremfor RC.

        Jeg tror at skal man drive nisje butikk i norge så nettbutikk.

        MEN det kan hende at RC butikk hadde vert mulig dersom det hadde vert mere aktive
        og "skapt" seg et marked. Man skaper ikke noe marked med å stå bak disken å vente på
        kunder.

        Man må trigge interesse hos potensielle kunder osv.

        Comment

        Working...
        X