Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Gutt 35 år søker likesinnede i Sandnes-området (seil/elektro)
Gutt 35 år søker likesinnede i Sandnes-området (seil/elektro)
Hei, jeg har i noen år nå kost meg ganske alene med mine parkflyers. Har i lengre tid nå tatt meg selv i å smile litt ekstra på null throttle og fant ut at jeg like godt kunne kjøpe meg ett seilfly. Valget ble da en Proxima II fra Reichard.
Jeg er først og fremst interessert i seilfly og mindre elektromodeller.
ForusRc har egen seilflygruppe, vi flyr nesten utelukkende hang og det meste er F3F preget.
Uten om det så finne AlbatrossRc som flyr for det meste skalaseilere.
DÆVEN..........Ved først øyekast trodde jeg dette var en kontaktannonnse
Ehhh.........ja ja, det er jo på en måte det da. Men ikke hva det så ut som
Jeg hadde også håpet på at ENDELIG kommer det en skikkelig skrullete soper som har oppdaget termikk, men det var nok bare en som ville ha noen å fly med
Albatross RC klubb. Jeg har holdt på som deg og ble med i høst, og har blitt veldig godt mottatt som nybegynner. Det er flere ferske som har startet der det siste året. Albatross er en klubb som ikke er tilsluttet forbundet. Ca 30 medlemmer. Går i alt fra elektro modeller, via mindre seilfly til storseilere og slepefly + hangflyging. Har engen flystripe på Tjessem (Figgjo). Har forresten også en Proxima som venter på å få skikkelig luft over vingene
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment