Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gutt 35 år søker likesinnede i Sandnes-området (seil/elektro)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gutt 35 år søker likesinnede i Sandnes-området (seil/elektro)

    Hei, jeg har i noen år nå kost meg ganske alene med mine parkflyers. Har i lengre tid nå tatt meg selv i å smile litt ekstra på null throttle og fant ut at jeg like godt kunne kjøpe meg ett seilfly. Valget ble da en Proxima II fra Reichard.

    Jeg er først og fremst interessert i seilfly og mindre elektromodeller.

    Hvilke klubber/miljøer finnes i Sandnes-området?

  • #2
    DÆVEN..........Ved først øyekast trodde jeg dette var en kontaktannonnse

    Ehhh.........ja ja, det er jo på en måte det da. Men ikke hva det så ut som

    Comment


    • #3
      ForusRc har egen seilflygruppe, vi flyr nesten utelukkende hang og det meste er F3F preget.
      Uten om det så finne AlbatrossRc som flyr for det meste skalaseilere.
      Jan Eric Klausen
      Forus RC Klubb

      Comment


      • #4
        Originally posted by anders e View Post
        DÆVEN..........Ved først øyekast trodde jeg dette var en kontaktannonnse

        Ehhh.........ja ja, det er jo på en måte det da. Men ikke hva det så ut som
        Jeg hadde også håpet på at ENDELIG kommer det en skikkelig skrullete soper som har oppdaget termikk, men det var nok bare en som ville ha noen å fly med
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Albatross RC klubb. Jeg har holdt på som deg og ble med i høst, og har blitt veldig godt mottatt som nybegynner. Det er flere ferske som har startet der det siste året. Albatross er en klubb som ikke er tilsluttet forbundet. Ca 30 medlemmer. Går i alt fra elektro modeller, via mindre seilfly til storseilere og slepefly + hangflyging. Har engen flystripe på Tjessem (Figgjo). Har forresten også en Proxima som venter på å få skikkelig luft over vingene

          404 Not Found

          Comment


          • #6
            Takk for tipset Grønnskolling Har kikket endel på sidene til Albatross RC og dette ser ut som en trivelig gjeng. Området på Tjessem såg veldig bra ut.

            Comment

            Working...
            X