Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hoff.. Leit med 2700 i kontigent i året på Jarlsberg. Flott anlegg men prisen ødelegger for rekrutteringen. Mange som meg kunne tenke seg å bli med i et miljø, men når kontigenten er dyrere enn utstyret... Blir vel etterhvert når modellene vokser ut av gressfeltene man finner
Hoff.. Leit med 2700 i kontigent i året på Jarlsberg. Flott anlegg men prisen ødelegger for rekrutteringen. Mange som meg kunne tenke seg å bli med i et miljø, men når kontigenten er dyrere enn utstyret... Blir vel etterhvert når modellene vokser ut av gressfeltene man finner
Regner med at det er vesentlig billigere for juniorer og studenter osv?
Feil funnet! Seniormedlemmer i Tønsberg MFK som ikke er medlem av andre seksjoner enn Modellflyseksjonen var lagt inn med feil kode. Kravene til disse 64 personene er 360 kr for høye. De som ikke har betalt kan betale 360,- mindre ved forfall, og de som allerede har betalt har 360,- tilgode hos NLF.
Dette gjelder altså KUN seniorer i Tønsberg MFK, dvs. de over 25, ikke pensjonist, ufør, støttemedlemmer osv.
De berørte er informert pr. e-post.
@Lars Norberg: Barn og ungdom betaler ikke flyplassavgift på Jarlsberg (som er på 1300,-) og de har vesentlig lavere kontingenter ellers, det har også juniorer (t.o.m fylte 25 år) men jeg tror det er de over 20 som betaler JLS-avgiften.
@Lars Norberg: Barn og ungdom betaler ikke flyplassavgift på Jarlsberg (som er på 1300,-) og de har vesentlig lavere kontingenter ellers, det har også juniorer (t.o.m fylte 25 år) men jeg tror det er de over 20 som betaler JLS-avgiften.
Det var bra å høre Føler ikke akkurat synd på en voksne person i full jobb som må betale denne avgiften, men for en nybegynner på 14 år er det litt verre
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment