Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg fant nylig ut at det er en stripe på Hellerudsletta og jeg vil melde meg inn da det er kortere og reise for og få flydd . Så står det to forskjellige ting på diverse plakater på stripa .
På den ene står det "Hellerud modellflyklubb " men på et loslitt a4 ark står det Skedsmo modellflyklubb .
Har skedsmo bare byttet navn eller ?
Jeg fant nylig ut at det er en stripe på Hellerudsletta og jeg vil melde meg inn da det er kortere og reise for og få flydd . Så står det to forskjellige ting på diverse plakater på stripa .
På den ene står det "Hellerud modellflyklubb " men på et loslitt a4 ark står det Skedsmo modellflyklubb .
Har skedsmo bare byttet navn eller ?
Hei
Det er en helt nystartet klubb. Navnet er Hellerud Modellflyklubb.
Jeg gjør oppmerksom på at det IKKE er en NAK tilsluttet klubb.
Det er et privat leiet område.
Målet er å sette i stand et ordentlig anlegg i løpet av året, og søke NAK medlemskap fra neste sesong av.
Flyplassregler og flysoner o.s.v. vil komme opp i nær fremtid.
Kontakt informasjon står på skiltet i enden av stripa. (ikke på frekvenstavla)
Hmm.. et lite spm: På fredag meldte jeg meg inn ved å betale 500kr til kontonr'et som står på klypestativet. Der mener jeg å huske det stod "skedsmo modellflyklubb". Har jeg da meldt meg inn i feil klubb? Hehe.
Må jeg forressten vente på noe slags bevis eller bekreftelse før jeg får lov til å fly der?
Hmm.. et lite spm: På fredag meldte jeg meg inn ved å betale 500kr til kontonr'et som står på klypestativet. Der mener jeg å huske det stod "skedsmo modellflyklubb". Har jeg da meldt meg inn i feil klubb? Hehe.
Må jeg forressten vente på noe slags bevis eller bekreftelse før jeg får lov til å fly der?
Hei
Du har meldt deg inn i riktig klubb ( Hellerud modellflyklubb )
Grunnen til navneendringen er at det er allerede en registrert klubb som heter skedsmo.
Så det er bare og fly!
Det kommer opp mer og oppdatert info i nær fremtid.
Det står forøvrig kontaktinformasjon til Formann og kasserer på det Oransje skiltet du møter når du kjører inn til stripa.
Hvis du sørger for å sende mail adressen din til en av de to, kommer informasjon på mail.
Til info har vi kjørt dampveivals over stripa ( i forbindelse med maskin/anlegg messa )
for å jevne ut litt. Gressklipper er til service og snart på plass.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment