Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samme klubb ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Samme klubb ?

    Jeg fant nylig ut at det er en stripe på Hellerudsletta og jeg vil melde meg inn da det er kortere og reise for og få flydd . Så står det to forskjellige ting på diverse plakater på stripa .
    På den ene står det "Hellerud modellflyklubb " men på et loslitt a4 ark står det Skedsmo modellflyklubb .
    Har skedsmo bare byttet navn eller ?
    Falcon
    -------------------------------------------
    Morten Rolfsen
    Kristiansund

    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
    -------------------------------------------

  • #2
    Originally posted by Falcon
    Jeg fant nylig ut at det er en stripe på Hellerudsletta og jeg vil melde meg inn da det er kortere og reise for og få flydd . Så står det to forskjellige ting på diverse plakater på stripa .
    På den ene står det "Hellerud modellflyklubb " men på et loslitt a4 ark står det Skedsmo modellflyklubb .
    Har skedsmo bare byttet navn eller ?

    Hei

    Det er en helt nystartet klubb. Navnet er Hellerud Modellflyklubb.
    Jeg gjør oppmerksom på at det IKKE er en NAK tilsluttet klubb.
    Det er et privat leiet område.
    Målet er å sette i stand et ordentlig anlegg i løpet av året, og søke NAK medlemskap fra neste sesong av.
    Flyplassregler og flysoner o.s.v. vil komme opp i nær fremtid.

    Kontakt informasjon står på skiltet i enden av stripa. (ikke på frekvenstavla)


    Geir
    Geir Bjelkarøy

    http://www.phoenix-rc.org

    "Når små menn kaster lange skygger, blir det snart mørkt"

    Comment


    • #3
      Hvor ligger denne stripa, hvor kjører jeg?

      Dessverre er alle fly og fjernkontroller pakket ned og står lagret i bod i kr.sand, så det blir dårlig med testflyging, men artig å se på andre også.
      Med vennlig hilsen / Best Regards
      Freddy Ulvseth
      http://freddy.ulven.com/rc

      Comment


      • #4
        Den ligger på jordet på andre siden av hellerudsletta.
        Falcon
        -------------------------------------------
        Morten Rolfsen
        Kristiansund

        Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
        -------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Hmm.. et lite spm: På fredag meldte jeg meg inn ved å betale 500kr til kontonr'et som står på klypestativet. Der mener jeg å huske det stod "skedsmo modellflyklubb". Har jeg da meldt meg inn i feil klubb? Hehe.
          Må jeg forressten vente på noe slags bevis eller bekreftelse før jeg får lov til å fly der?
          Frank Thingelstad
          2050 Jessheim

          Comment


          • #6
            Originally posted by TapZ
            Hmm.. et lite spm: På fredag meldte jeg meg inn ved å betale 500kr til kontonr'et som står på klypestativet. Der mener jeg å huske det stod "skedsmo modellflyklubb". Har jeg da meldt meg inn i feil klubb? Hehe.
            Må jeg forressten vente på noe slags bevis eller bekreftelse før jeg får lov til å fly der?
            Hei

            Du har meldt deg inn i riktig klubb ( Hellerud modellflyklubb )
            Grunnen til navneendringen er at det er allerede en registrert klubb som heter skedsmo.

            Så det er bare og fly!

            Det kommer opp mer og oppdatert info i nær fremtid.
            Det står forøvrig kontaktinformasjon til Formann og kasserer på det Oransje skiltet du møter når du kjører inn til stripa.
            Hvis du sørger for å sende mail adressen din til en av de to, kommer informasjon på mail.

            Til info har vi kjørt dampveivals over stripa ( i forbindelse med maskin/anlegg messa )
            for å jevne ut litt. Gressklipper er til service og snart på plass.

            Geir
            Geir Bjelkarøy

            http://www.phoenix-rc.org

            "Når små menn kaster lange skygger, blir det snart mørkt"

            Comment

            Working...
            X