Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unge Ørner 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Unge Ørner 2004

    Hei
    Blir du 15 i år er det bare å melde seg på. Det er bare å ta med seg masse fly. Jeg skal ha med 10 stk tror jeg.hehe
    Når det gjelder anbafling fra klubben er ikke det nødvendig, det er bare NAK/NLF som er veldig glade i slike ting. Det er ikke noe problem. Bare medl dere på med eller uten. Har du glemt underskrift fra foreldre på aktivitetene må dy ta med en lapp der det står at får lov til å hoppe, fly motorfly, seilfly, mikrofly osv. Alle aktivitene å være nevnt. Hvis ikke kan du ikke være med på de. Ta med dere penger og godt humør.Dette blir morro.
    Lars Norberg

    Comment


    • #47
      da kommer jeg da!
      Vet ikke om jeg skal drasse med meg noen fly, har innsett at de bare varer en dag av gangen og så er det liming resten av uka
      Men hodt humør blir medbragt.

      Vet du hvilke motorfly (fullsize) som kommer?
      Run, live to fly, fly to live, aces high!
      Erlend Larssen

      Comment


      • #48
        modællfly

        Heisann
        Prøv å ta de med.Har du problemer med levetiden kan det hende vi andre som er der kan hjelpe deg med det.Vi har skole utstyr med mer. Ta med det du har lyst til.hehe Husk å melde deg på!
        Lars Norberg

        Comment


        • #49
          Jammen detta er flott !

          Mulig jeg tar med et av flyene. Det andre er fortsatt under konstruksjon Det er folk der oppe med god erfaring ikkesant som kan hjelpe?
          Simen

          Why drink and drive, when you can fly so high?!

          Comment


          • #50
            Forresten....

            Dette interreserer sikkert ikke mange, men vet du hvor de fallskjermhopperne kommer fra? Østre Æra? Og vet du hvordan fly man hopper fra?
            Jeg er litt kjent i miljøet der oppe. Eller det vil si Østre Æra da, for jeg har vært der noen ganger sammen med pappa.
            Simen

            Why drink and drive, when you can fly so high?!

            Comment


            • #51
              Østre Æra

              Det er folk der med gigantisk erfaring.heheh (meg selv) vi skal nok få flyene dine i lufta trysgt. Hvis du liker spitfire kan du glede deg.Har med en sånn passe stor modell.hehe
              De kommer fra Østre Æra, med en Antonov, noen av hoppene vil gå over Starmoen og noen over Østre Æra
              Lars Norberg

              Comment


              • #52
                Jaaaa!!! Er de mulighet for at pappa kanskje kan være med i flyet da? Han skal opp på Østre Æra den helga siden de allikevel må kjøre meg opp. Eller fyller dere flyene helt opp med tandemhoppere? Tror det er plass til 18 eller 20 i flyene, og det er jo delelig med to

                Håper inderlig jeg får være med å hoppe
                Simen

                Why drink and drive, when you can fly so high?!

                Comment


                • #53
                  Hvis det er Antonov 224 eller 225 så er det garantert plass flydude

                  Hvis det holder å ta med vinge, kropp og sender (, reserveplugger, pluggnøkkel, reservepropeller, gløder, lim, reserverorhorn og servohorn, teip... eheh).. så prøver jeg sikkert.
                  Er det mulig å kjøpe fuel eller stiller dere med noe (eller sponsorer).
                  Tror ikke jeg gidder å drasse på en kanne fuel.
                  Run, live to fly, fly to live, aces high!
                  Erlend Larssen

                  Comment


                  • #54
                    Jeg vet ikke hvordan fly det er, bortsett fra at det er Antonov. Men jeg har sett de flere ganger og jeg vet akkurat hvordan de ser ut.

                    Men jeg husker ikke akkurat hvor mange det er plass til. 18 eller 20. Men det jeg lurte på var om de kom til å stappe flyene hver gang eller om det ville være plass til ihvertfall en til?

                    Såvidt jeg vet, så tror jeg ikke det er så mange folk der oppe til at man kan klare å fylle det opp (instruktører). Men det er jo ikke noe problem å skaffe.

                    Men pappa skal opp på Æra uansett så det er jo egentlig ikke noe å mase om
                    Simen

                    Why drink and drive, when you can fly so high?!

                    Comment


                    • #55
                      fuel og stash

                      Du må nok ta med deg fuel ja....
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #56
                        Tror jeg tar med traineren min(eneste flyklare), men håper på å få prøve Spitfire, siden du nevnte det

                        Jeg tar med Digitalkamera opp, sikkert mange andre også. Legger sikkert ut en del her, hvis folk er interresert. Kan også innspirere andre til neste år :P
                        Simen

                        Why drink and drive, when you can fly so high?!

                        Comment


                        • #57
                          Tar med digetalkameraet og traineren jeg og, er litt usikker på om jeg får den med meg da Hva slags bil er det som henter på busstasjonen? Er det plass til en trainer på ca 120cm der?
                          Run, live to fly, fly to live, aces high!
                          Erlend Larssen

                          Comment

                          Working...
                          X