Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyving i Bingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Om dere tar en tur så møter jeg selvsagt opp på søndag

    Comment


    • Gir beskjed i morgen , men regner med att jeg tar turen. Lenge siden sist
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • Originally posted by Tertitten View Post
        Gir beskjed i morgen , men regner med att jeg tar turen. Lenge siden sist
        Hadde vært kjempe hyggelig

        Comment


        • Takk for idag!

          Blitt dårlig med treff på meg siste tiden, men det ble i alle fall en liten økt på Bingen idag - jeg, minstejenta mi og Xxl tok en tur bort og var der i 14tiden - ikke akuratt drømmeforhold, men det holdt seg stort sett oppe under hele besøket.

          Ble første tur med DA60 idag, skal vel vente litt før jeg kommer med noen dom da den bare har gått totalt 3tanker uten noe nåle-justering i det hele tatt, samt med gammel Xoar 23x8 tre-prop. Ny Xoar 24x10 bestilles ikveld, samt det blir nok litt justeringer neste helg - om tiden strekker til.

          Uansett, må virkelig si jeg liker stripa deres - veldig artig å kunne kjøre laaange lave 8talls KE passes - flotters! Og som alltid, hyggelige folk.

          Ellers ble det jo første turen tatt med "min gamle" 110" Yak - var så heldig å få prøve den, og den var virkelig fin å fly! Smooth som smør! Tracket overraskende bra, skjønner folk flyr Imac med den. Leken også, spretten på høye utslag.

          Så var det jo noen som "landet tidlig" idag, og for èn gangs skyld var det ikke Xxl.. "min tur til å mobbe tilbake! " hirr hirr.

          Ja, da venter jeg egentlig bare på filmer fra dagen jeg Tertitten?

          Jeg fikk desverre ikke tatt hverken bilder eller film, da avkommet mitt x2 har sitti å tømt batteriene med spilling hele morran..
          Last edited by alflovvold; 02-10-11, 19:59.
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • Joda, da ble maiden tatt i passe vær, ble jo selvfølgelig regn i dag også. Ble en tur på meg og en tur på tidligere eier.
            Ble en tur til Drammen for å hente ny radio, så derfor tar det lit tid før det blir noe film. Fint at dere gadd å ta turen for å bivåne maiden.Men siden det egentlig var deg som skulle tatt maiden, så ofrer man litt. Fikk flydd litt du også samtidig
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • Var det jeg som skulle ta maiden?! Det var ikke jeg klar over i alle fall. Og det hadde jeg nok ikke gått med på heller hehe..

              Men artig å teste var det, det er helt sikkert.
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Grattis med maiden. Håper du liker den.
                Hva slags radio kjøpte du nå? Samme eller?

                Comment


                • Ryktene sier at han gikk for denne, slik som jeg hadde en gang. Hva skal man med digitale trimmer i hytte å pine, samt mer enn 4kanaler ?!?!

                  Click image for larger version

Name:	skysport4vf.jpg
Views:	2
Size:	18.8 KB
ID:	582535
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • Originally posted by alflovvold View Post
                    ryktene sier at han gikk for denne, slik som jeg hadde en gang. Hva skal man med digitale trimmer i hytte å pine, samt mer enn 4kanaler ?!?!

                    [ATTACH=CONFIG]46178[/ATTACH]
                    lol .................................................. ........................

                    Comment


                    • Originally posted by alflovvold View Post
                      Var det jeg som skulle ta maiden?! Det var ikke jeg klar over i alle fall.
                      Det var jo du som kjøpte inn denne maskin da det var det jeg mente
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Originally posted by anders e View Post
                        Grattis med maiden. Håper du liker den.
                        Hva slags radio kjøpte du nå? Samme eller?
                        Takker så mye

                        Ble en Futaba 8FG.
                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Ah, da skjønte jeg den.. Men min maiden hadde ikke blitt før neste sommer, så artig at den havnet hos kjentfolk.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Ja jeg liker oxo godt og fly i eller på bingen fin dag hadde det ikke vet for været (regn) hadde det vert prefekt.

                            Stor takk til Syver som har overtatt plassen som kongen av (vi lander da før stripa gjør vi ikke) Litt dumt det var med mitt fly bare, men det var det vært

                            Ps: alf har du en film??????

                            Og ja Yaken så drit bra ut Tertitten, denne tror jeg du kommer til og kose deg med
                            Last edited by xxl; 02-10-11, 23:28.
                            BOOMA Intelliswitch

                            Odd A Eriksen

                            Comment


                            • Hehe.. Ja, har en film fra et tidligere besøk her.. hmm..

                              Men, fort gjort!
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Dritvær................

                                Var en liten tur på stripa i dag, men mye og kald vind gjordet dette til en litt kald fornøyelse i dag. Tok bare en tur for å teste ut og justere litt på den nye radioen.8 FG
                                Den er egentlig enklere å ha med å gjøre enn 10C`n, og litt flere finesser. Er veldig fornøyd så langt
                                Terje Egeberg
                                "Opp ska det og det får bare virke"


                                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                                3DHS slick 89" EME 60.
                                3DHS Slick 71"

                                Comment

                                Working...
                                X